- Ikä
- 35
Sinä oot kyllä aivan valmis Aliisan leikkikaluksi.Minä tarjoilin tänäänkin huvikseni parille huttuselle evästä. Aina viitti niitä huitoakkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä oot kyllä aivan valmis Aliisan leikkikaluksi.Minä tarjoilin tänäänkin huvikseni parille huttuselle evästä. Aina viitti niitä huitoakkaan.
...aivan valmis Aliisan leikkikaluksi.
Sinä oot kyllä aivan valmis Aliisan leikkikaluksi.
Ilmeisesti asennuskalja puuttui koska ei onnistunut.On taas niin iloinen olo, että ei tiedä itkeäkkö vaiko nauraa..?
Talvella tuhannen (puolentoista) kalliit verhot kattoikkunoihin, on kätevää ei häikäise kesällä soffalla rauhoittuvaa plöcöä, leikitään että eristää vähän kylmää talvella, säätyy kaukosäätimellä ja kaikkee.
Noh, keväällä oli napsahtanu joku kiinnike rikki ja yhdessä verhossa itse verho ei ole kiinni moottorissa. No yhteys myyjään, uus tulee parin viikon päästä. Tänään sitten hirweellä hiellä pläski laittaa verhon paikalleen ja toteaa sitten tovin kiroiltuaan että vittu tää moottori on jumissa/rikki. Ei liiku mihinkään, renkaat (hammasrattaat) ei pyöri vaikkei ole kiskoillakaan.
Onnistui, helposti, mutta paskan möivät...tai antoivat takuuseen.Ilmeisesti asennuskalja puuttui koska ei onnistunut.
Fiksuna Miehenä, rakenna ropotti.Mistä saisi tilattua tuollaisen palvelun? #lihavaolo
TV-shopin uistinmainokset ovat kyllä muuttuneet aika hurjiksi sitten Flying Luren päivien.
rakenna ropotti.
Miten sinulla on hallussa tällaista materiaalia?
Mitä ihmettä nyt taas. Ensin se ”tiukat shortsit” viesti ja nyt taas menin halpaan ja kuvittelin, että itse ladyn videota nähtävissä.Miten sinulla on hallussa tällaista materiaalia?
No comment.Miten sinulla on hallussa tällaista materiaalia?