Nyt puhutaan totuutta, mistä ollaan Suomessa pitkään vaiettu.lepolestejä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt puhutaan totuutta, mistä ollaan Suomessa pitkään vaiettu.lepolestejä
#sylvi #piporadio #tarttuviatautejaMiksi minulla soi piässä NailonBiitin sä oot sellainen jollain Kuopijjon murteella?
Sie oot sellaanen, kaekki tiätääpi sen.........Enkä minä enempää sanoja muista. Tuo vaan jauhaa eestaas.
Täys mulukkukin voi tallustaa hoidetuilla kengillä.Herrasmiehen tunnistaa hoidetuista kengistä.
Piporadio tarttuu kuin virus?Miksi minulla soi piässä NailonBiitin sä oot sellainen jollain Kuopijjon murteella?
Sie oot sellaanen, kaekki tiätääpi sen.........Enkä minä enempää sanoja muista. Tuo vaan jauhaa eestaas.
#sylvi #piporadio #tarttuviatauteja
Pitääkö tässä jonkinlainen hätätila julistaa kohta?Piporadio tarttuu kuin virus?
Tiältä netistähän se tulloo, om muuten källi vehe se piporatijo.Ja tarttuuko se jopa netin välityksellä?
Herrasmiehen tunnistaa hoidetuista kengistä.
Pitääkö tässä jonkinlainen hätätila julistaa kohta?
En uskoakseni ole ollut shylwin läheisyydessä.
Mietin tuota katsoessani, että varmaan maailmassa on X määrä tyyppejä, joille tuokin toiminta on oikeasti fetissi.Tämä lienee offarin pyöräilijöille tarpeellinen varoitus.
Varmasti joku intialainen sadhu sitoo kikkeliänsä ketjulla tälläkin hetkelläMietin tuota katsoessani, että varmaan maailmassa on X määrä tyyppejä, joille tuokin toiminta on oikeasti fetissi.
Yhdellä kaverilla oli joskus aikoinaan Gsi Astra.Areenassa joku Ad Astra. Onko kattomisen arvoinen?