Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa jotenkin kyrsiintyneen oloinen lkr operoimassa. No, kyllä minuakin varmaan v***taisi olla näillä keleillä töissä, kun voisi vaikkapa istua partsilla syömässä suklaajäätelöä.

Kisu on linnottautunut sängyn alle. Eipä minun muutkaan mirrit kovin päiväaktiivisia olleet, mutta ne loikoilivat näkysällä, joten aina niitä saattoi pussailla ja silitellä milloin mieleen juolahti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin EU-äänestämässä.

Tiedän kyllä montakin henkilöä, jota en ainakaan halua äänestää. Pitäisi saada seulottua vielä sellainen, jota voi.

Tänään olen viimeksi todistanut niin poliittisesti värittynyttä puhetta, että... taitaa monen asian suhteen olla myöhäistä, mutta kai se silti pitää demokratiassa yrittää äänestää, kun vielä saa/on äänioikeus.
 
Nyt taitaa mennä eläkepaperit ja hullunpaperit sekaisin.

#sekasin

onnekis kuitenkin #kaurismäki
seura olisi aivan liika





IMG_0112.jpeg
 
Onk nää jottain Lissun hommia.


"Mitä on quadrobics?
Quadrobics on yksinkertaisimmillaan neljällä raajalla liikkumista. Siihen liittyy esimerkiksi hyppimistä, laukkaamista tai muuta liikkumista käsien ja jalkojen varassa. Quadrobicsistä käytetään myös lyhennettä quads. Osa therianeista harrastaa quadrobicsiä"

"Turrit eli furryt fanittavat antropomorfisia eli ihmisen kaltaisia eläinhahmoja. Harrastukseen kuuluu esimerkiksi eläimeksi pukeutuminen, aiheeseen liittyvä taide ja sarjakuvat"
 
Onk nää jottain Lissun hommia.


"Mitä on quadrobics?
Quadrobics on yksinkertaisimmillaan neljällä raajalla liikkumista. Siihen liittyy esimerkiksi hyppimistä, laukkaamista tai muuta liikkumista käsien ja jalkojen varassa. Quadrobicsistä käytetään myös lyhennettä quads. Osa therianeista harrastaa quadrobicsiä"

"Turrit eli furryt fanittavat antropomorfisia eli ihmisen kaltaisia eläinhahmoja. Harrastukseen kuuluu esimerkiksi eläimeksi pukeutuminen, aiheeseen liittyvä taide ja sarjakuvat"
Eli kun perjantain kaatokännissä ölisee ja konttaa neliveto päällä, niin voi todeta olevansa therian joka vain treenaa quadrobicsia, eli samaistuu esim karhuun.
 
#kesäpäivää

smilie_girl_265.gif

14Emd8o.png


Työkaverit eivät olleet osanneet ostaa mieluista siideriä. Silti: #nautittu

Onkohan nämä sellaiset "urheilulliset käsivarret", mitä joku traineri mainostaa naisille mahdolliseksi: "urheilulliset käsivarret ja pyöreä pylly"
#löytyy -ihan treenaamattakin
smilie_girl_356.gif

Ja niin kuin joku mies joskus minulle salilla kommentoi: #letkutpinnassa
PK9jV80.png

"Oo, onpa ihanan värisiä! Tarvitsisinkohan minä turkoosin ämpärin??!?"

M7KvNIF.png


nein1.gif
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom