Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kissalle nimeks Onni! Sitähän ne eläimet tuo.

Oon alkanut kouluttamaan varista. Tietää jo tulla päivittäin 11:00 maissa kurkistaan josko olis maapähkinää tarjolla, ja pikkuhiljaa pysyn ite lähempänä ja lähempänä. Josko se tottuis mun läsnäoloon ja ajan myötä huomaa, etten ole uhka. Laitan kuvan kaverista jos päästään selfieasteelle.

Muistuu mieleen vaarin tarinat kuinka nuorena poikana oli lemmikkivaris, vihellyksestä tuli mettästä ja lensi olkapäälle. Aika seurallinen otus taisi olla.
 
Muistuu mieleen vaarin tarinat kuinka nuorena poikana oli lemmikkivaris, vihellyksestä tuli mettästä ja lensi olkapäälle. Aika seurallinen otus taisi olla.
Onhan ne omiensa kans sosiaalisia laumaeläimiä, saattavat elää 10-15v ja joidenki tutkimuksien mukaan älykkyys noin 7v lapsen tasoa. Pitää vain löytää yhteinen kieli, ei se sen kummempaa oo.
 
Varis sanoi:

Oon alkanut kouluttamaan ihmistä. Tietää jo tulla päivittäin 11:00 maissa kurkistaan ja laittamaan maapähkinää tarjolle, ja pikkuhiljaa pysyy lähempänä ja lähempänä. Josko se tottuis mun läsnäoloon ja ajan myötä huomaa, etten ole uhka.

Onhan ne omiensa kans sosiaalisia laumaeläimiä, saattavat elää 0-115v ja joidenki tutkimuksien mukaan älykkyys noin 7v lapsen tasoa. Pitää vain löytää yhteinen kieli, ei se sen kummempaa oo.


:ROFLMAO:
 
IMG_3052.png
 
Tyttökissan nimen tulee olla Nöpö.
Minun Nöpö eli 19,5 vuotta, sitten meni terveys.

Kun kotiin tuli ensimmäinen paimenen pentu, Nöpö istui ainakin yhden kokonaisen illan ulko-ovella kahvaa tuijottaen: Hän oli ihan valmis lähtemään eri osoitteeseen heti paikalla. :LOL:

-Toki sittemmin ymmärsi, että paimenen pentua voi kouluttaa ja leikkiä sen kanssa mm. niin, että mätkii pehmeillä tassuilla kuonolle ja kun ei enää huvita: kynnet.
Myös leikin kuin leikin kun lopetti korkealle hyppäämiseen ja sähinään minä ryntäsin paikalle ja nuhtelin koiraa -vaikka, niin kuin myöhemmin tajusin, ainoa joka oikeasti perseili oli Nöpö. :X3:

Minun Mussukka silti. :heart:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom