Sylvi tai PyhäsylviTämä on toistaiseksi ainoa järjellinen ehdotus, mutta kun kyseessä on kainoluonteinen kissineito, niin nimen täytyy olla jotain pehmeää ja suloista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sylvi tai PyhäsylviTämä on toistaiseksi ainoa järjellinen ehdotus, mutta kun kyseessä on kainoluonteinen kissineito, niin nimen täytyy olla jotain pehmeää ja suloista.
Kissalle nimeks Onni! Sitähän ne eläimet tuo.
Oon alkanut kouluttamaan varista. Tietää jo tulla päivittäin 11:00 maissa kurkistaan josko olis maapähkinää tarjolla, ja pikkuhiljaa pysyn ite lähempänä ja lähempänä. Josko se tottuis mun läsnäoloon ja ajan myötä huomaa, etten ole uhka. Laitan kuvan kaverista jos päästään selfieasteelle.
Onhan ne omiensa kans sosiaalisia laumaeläimiä, saattavat elää 10-15v ja joidenki tutkimuksien mukaan älykkyys noin 7v lapsen tasoa. Pitää vain löytää yhteinen kieli, ei se sen kummempaa oo.Muistuu mieleen vaarin tarinat kuinka nuorena poikana oli lemmikkivaris, vihellyksestä tuli mettästä ja lensi olkapäälle. Aika seurallinen otus taisi olla.
Varis sanoi:
Oon alkanut kouluttamaan ihmistä. Tietää jo tulla päivittäin 11:00 maissa kurkistaan ja laittamaan maapähkinää tarjolle, ja pikkuhiljaa pysyy lähempänä ja lähempänä. Josko se tottuis mun läsnäoloon ja ajan myötä huomaa, etten ole uhka.
Onhan ne omiensa kans sosiaalisia laumaeläimiä, saattavat elää 0-115v ja joidenki tutkimuksien mukaan älykkyys noin 7v lapsen tasoa. Pitää vain löytää yhteinen kieli, ei se sen kummempaa oo.
Ai Sävel? Vai Sointu? Liian tyttömäinen Sylverölle. Joku Selma sopis mun päässäni paremmin :D
Oisko Vieteri hyvä kissannimi? Sekin sopis.Piporadio..?
Irma, tiätty. Tai Lissu.Oisko Vieteri hyvä kissannimi? Sekin sopis.
Ihme, että tyttökissan nimeksi ei ole vielä ehdotettu...
Sit pitäs ottaa kaveriks sille Vekseli.Oisko Vieteri hyvä kissannimi? Sekin sopis.
Minun Nöpö eli 19,5 vuotta, sitten meni terveys.Tyttökissan nimen tulee olla Nöpö.
No kyllä. Mutta tulipalo sammutettu töissä.Tästä tuli pitkä työpäivä.