Minulle kävi niin, että töihin liittyvissä asioissa juttelin useaan kertaan erään miehen kanssa. Siis ihan asiaa ja agendalla. Jotenkin joka kerta juttua riitti molemmin puolin ja varattu aika ei tahtonut koskaan riittää. Yhden keskustelun jälkeen sanoin työkaverillekin, että onpa jotenkin miellyttävän oloinen mies.Taidan tänään mennä jäätelölle uuden tuttavuuden kanssa.
-Kävi ilmi, että tunne oli molemminpuolinen, kun työasiat hoidettuamme tämä mies jatkoi juttua ja kysyi minua jäätelölle.
Muutenkin ihmisillä selvästi kevättä rinnassa! Salilla joku aika iäkäs mies alkoi kehua voimatasojani ja jatkoi vain vaikka pari kertaa laitoin kuulokkeen takaisin korvaan -vain ottaakseni sen kohteliaisuudesta heti pois. Pian tuon keskustelun jälkeen tuli toinen iäkkäämpi hyväntuulinen herra kysymään saako minua jututtaa ja alkoi ihan naurattaa, että eihän siitä treenistä mitään tullut.
Ja huom. Tukka likainen, löysä t-paita ja löysät housut ja napit korvissa, en millään tavalla provosoinut näitä herroja. Lopulta fiilis oli, että häiriön sijaan oli ihan hauskat juttutuokiot ja kiva jos piristi heidänkin päivää.