Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Taidan tänään mennä jäätelölle uuden tuttavuuden kanssa.
Minulle kävi niin, että töihin liittyvissä asioissa juttelin useaan kertaan erään miehen kanssa. Siis ihan asiaa ja agendalla. Jotenkin joka kerta juttua riitti molemmin puolin ja varattu aika ei tahtonut koskaan riittää. Yhden keskustelun jälkeen sanoin työkaverillekin, että onpa jotenkin miellyttävän oloinen mies.
-Kävi ilmi, että tunne oli molemminpuolinen, kun työasiat hoidettuamme tämä mies jatkoi juttua ja kysyi minua jäätelölle.
smilie_happy_280.gif
#menossa

Muutenkin ihmisillä selvästi kevättä rinnassa! Salilla joku aika iäkäs mies alkoi kehua voimatasojani ja jatkoi vain vaikka pari kertaa laitoin kuulokkeen takaisin korvaan -vain ottaakseni sen kohteliaisuudesta heti pois. Pian tuon keskustelun jälkeen tuli toinen iäkkäämpi hyväntuulinen herra kysymään saako minua jututtaa ja alkoi ihan naurattaa, että eihän siitä treenistä mitään tullut.
Ja huom. Tukka likainen, löysä t-paita ja löysät housut ja napit korvissa, en millään tavalla provosoinut näitä herroja. Lopulta fiilis oli, että häiriön sijaan oli ihan hauskat juttutuokiot ja kiva jos piristi heidänkin päivää. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näköjään markkinan odotukset ollu korkeampia kasvulle. Pohjolan myynti rommaa, USA kun vaan jatkaa etenemistä niin hillotolppa kyllä lähenee. :-) Jos menis lähemmäs 35 niin vois vaikka lisäilläkin.
kuva.jpeg
 
Muutenkin ihmisillä selvästi kevättä rinnassa!

Kuulin eilen juuri että pelkästään meidän pienehkössä työyksikössä ( n15 hlö) ainakin kolmella ellei neljällä about ~40v miehellä on pitkät suhteet loppunut nyt keväällä. Eivät siis olleet suhteissa keskenään.
Mutta jostain joskus olin lukevinani että "eroaallot" on ns. real thing.


Mutta jooh, ekaa kertaa käyty yövuorossa fillarilla, pää jäätyi kyllä aamusella kotiin tullessa sen verran että parempaa varustusta tänään otettava mukaan!
edit : eli kypärän alle pipo.
 
Eläkeläisen päivittäinen velvollisuus eli tunnin sauvakävelylenkki suoritettu. Puolipilvistä, sen verran lämmin, että loppumatkan ylämäessä tuli hiki. Tuuli on sen verran koleahko, että alkumatkasta olisi voinut olla pipo päässä.

Pitäisiköhän jo putsata ja pakata talvikengät pois eteisestä 🤔 Samalla on myös tarkistettava, millaisia kesäkenkiä on välttämätöntä ostaa!
 
Eikös ens viikolla luvattu osittain taas lumisateita tai ainakin niiden mahdollisuuksia, jopa ihan etelään asti... Eli... Säästä talvikengät vielä ainakin viikon eteisessä.
 
Pitäs illalla mennä pubivisaileen. Vähän kysymysmerkkinä, että vissylinjallako vai 15 jallua ja pska housuun..

Keli kyllä kohdallaan. Vois melkein mennä pihalle koodaileen loppupäiväks.
 
Tuolla ulkona pohdiskelin, jos käillä, käkillä, miten vitussa se sanotaan monikossa, monta käkeä?

No kuitenkin, asiaan.

Jos käki nimisillä linnuilla olisi pakkis. Ja ne kirjoottelis vain kukkuu.

Sitten perjantaina aina jännitettäisiin milloin AliisaKäki sanoisi kukkuu, ja postaisi kuvan sulattomasta käestä.

MaxKäki söisi kai käyneitä omppuja tai puolukoita :unsure:
 
Riippunee humalan asteesta. Jos tippuu selvinpäin niin kohtalokas niskarankavamma on varma, vaikka alusta onkin nurmea. Muussa tapauksessa tuloksena ei välttämättä olisi kovin vakavia luunmurtumia, mutta kuitenkin kipua ja särkyä.
Sopivassa humalatilassa taas kaiteen yli kierähtäisi ketterästi kuin kissa, eikä siikkerin siiderikään kuohuisi tölkistä yli, kun pyörähtää takaperinkuperkeikan nurmella tyylikkäästi jaloilleen.

Vastaavia tilanteita olen nähnyt nuorempana monia.

Toki, joskus se juopontuurikin loppuu, ja sitten sattuu ihan kunnolla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom