Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kivasti tuommoista alijäähtynyttä juttua taivaalta.

1713806134544.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nokitan jehovilla. Kävivät soitteleen ovikelloa joskus iltapäivästä, mutta enpä jääny pidemmin rupatteleen, kun duunihommat oli sen verran kesken.

Siitä onkin aikaa, kun noita on meikäläisen ovella käyny..
Nokitan sector alarmin myyjillä. Ai saatana että on rasittavaa väkeä. Myyntipuhe alkoi sillä että nyt on neljä naapuria ostaneet hälytysjärjestelmän ja meillä on kiire että päästään mukaan tarjoushinnalla. Tuon viheliäisempiä venkuloita en ole tavannut.
 
Huomasin että reidet on ihan eriparia

Ja kissa oksensi eilen lattialle, ei matolle

Kaikenlaista sitä
 
Neliveto ja talvirenkaat parasta mitä voi olla, so long suckers. No joo vakavasti, kyllä se vielä ilman pisti ja näköjään koko päivän tulee samaa taivaan täydeltä. Tämä siis etelässä.
 
Ajankohtainen esimerkki, sovellus pimeänä itseltäkin mutta ei haittaa kun kaukosäädin on keksitty. Uskon kyllä, että monia muita haittaa oikeasti.





Minulla on valistunut arvaus vehkeiden merkistä.

Voisko toi liittyä siihen kun kaikessa viisaudessa vanha 3G verkko ajettiin suomessa alas tänä vuonna? Kuulema monet etälaitteet ja myös kuorma-autoissa olevat härvelit kun oli 3G aikaan ostettu, niin ne ei tajua 4G:tä eikä data liiku oikein 2G:ssä. Tämä siis arvio mutta noihin ongelmiin törmännyt tosiaan raskaalla kalustolla.

edit: en siis lukenut juttua, voi olla sielä mainittuna.

-----------------------------------

"Onneksi" olin ekaa kertaa ensimmäisten joukossa vaihtamassa kesärenkaita. Nyt saan sitten lähteä busseilemaan että pääsen koulutukseen. Virallisesti kyllä vielä sairaslomalla mutta nämä aikuiskoulutusjutut menee niin hirveetä vauhtia eteenpäin että yhdenkin päivän skippaus tuottaisi varmasti haasteita.
 
Voisko toi liittyä siihen kun kaikessa viisaudessa vanha 3G verkko ajettiin suomessa alas tänä vuonna? Kuulema monet etälaitteet ja myös kuorma-autoissa olevat härvelit kun oli 3G aikaan ostettu, niin ne ei tajua 4G:tä eikä data liiku oikein 2G:ssä. Tämä siis arvio mutta noihin ongelmiin törmännyt tosiaan raskaalla kalustolla.
Ei liity, ongelma on maailman laajuinen. Redditin nörtit on löytänyt konstin kiertää ongelma, jos olis oma DNS serveri että pystyis ohjaamaan pumppujen tietoliikenteen ilmeisesti jollekin vanhalle palvelimelle..
 
Vaimo täyttää 40 ja kylää on tulossa ihmisiä jotka eivät ole minua nähneet. Mitä mieltä olette siitä että rakentaisin pienen alttarin pääkalloineen ja ullakolta haetun rotan luurangosta? Ei liikaa mutta kuitenkin sen verran että saavat ihmetellä
Ja yksi lissun kotialbumin kuva takanreunalle.
 
Vaimon kavereita joita ei koskaan nähnyt. Loppuuko se siis joskus että pitää esitellä kumppania? Kyllä mulla on jopa työkavereita myöten jo tässä 3 vuoden aikana tavannut mun emännän ja mua on kiikutettu muutamiin hänen kavereiden pippaloihin.
 
Jokohan sitä pääsee taas jälleen kerran lähiaikoina ostamaan Valmetit takaisin. Tämä lappu ei kyllä ole kesällä noussut, mutta häätyypi seurata.

2% korot saattaisivat sitten olla tulossa takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom