Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuoli hajosi alta kun istuin. #lihavaolo
No jos oikein tarkkoja ollaan, niin käyttöoikeudellisia on vielä kaksi lisää. Olen myös kahdesti ollut parisuhteessa naisihmisen kanssa jolla on kaksi mökkiä.Kaksi.
Olis siinä neidot ihmeissään kun v alkaisi tuohon höpötellä.Jäsen V:lle taskupuhelimeksi pupiin.
Kyllä varmasti.Olis siinä neidot ihmeissään kun v alkaisi höpötellä.
Nokitan sector alarmin myyjillä. Ai saatana että on rasittavaa väkeä. Myyntipuhe alkoi sillä että nyt on neljä naapuria ostaneet hälytysjärjestelmän ja meillä on kiire että päästään mukaan tarjoushinnalla. Tuon viheliäisempiä venkuloita en ole tavannut.Nokitan jehovilla. Kävivät soitteleen ovikelloa joskus iltapäivästä, mutta enpä jääny pidemmin rupatteleen, kun duunihommat oli sen verran kesken.
Siitä onkin aikaa, kun noita on meikäläisen ovella käyny..
Ajankohtainen esimerkki, sovellus pimeänä itseltäkin mutta ei haittaa kun kaukosäädin on keksitty. Uskon kyllä, että monia muita haittaa oikeasti.
Moni kesämökki kylmenee nyt: Ilmalämpöpumpun omistajat ihmeissään
Ongelma jatkuu yhä, eikä sen syy ole tiedossa.www.is.fi
Minulla on valistunut arvaus vehkeiden merkistä.
Ei liity, ongelma on maailman laajuinen. Redditin nörtit on löytänyt konstin kiertää ongelma, jos olis oma DNS serveri että pystyis ohjaamaan pumppujen tietoliikenteen ilmeisesti jollekin vanhalle palvelimelle..Voisko toi liittyä siihen kun kaikessa viisaudessa vanha 3G verkko ajettiin suomessa alas tänä vuonna? Kuulema monet etälaitteet ja myös kuorma-autoissa olevat härvelit kun oli 3G aikaan ostettu, niin ne ei tajua 4G:tä eikä data liiku oikein 2G:ssä. Tämä siis arvio mutta noihin ongelmiin törmännyt tosiaan raskaalla kalustolla.
Ja yksi lissun kotialbumin kuva takanreunalle.Vaimo täyttää 40 ja kylää on tulossa ihmisiä jotka eivät ole minua nähneet. Mitä mieltä olette siitä että rakentaisin pienen alttarin pääkalloineen ja ullakolta haetun rotan luurangosta? Ei liikaa mutta kuitenkin sen verran että saavat ihmetellä
Vedät vaan kenkää perässä pitkin kämppää ja hoet sille, että "tänne poika".Ei liikaa mutta kuitenkin sen verran että saavat ihmetellä