Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
19/20.Oletko hyvä yleistiedossa? Tee 20 kysymyksen visa, jossa vastausvaihtoehtoja on vain kaksi! https://www.is.fi/viihde/art-2000010307268.html
14/20
Sylverölle
Ei suomessa ole ruuhkia.Mutta miten Sjoella voi olla ruuhkaa?
Chingiz Mogushkov olisi varmaan mies Sylvin mieleen, kisapaino pyöri aktiiviaikoina jossain 190 kg päällä #voimamaha
Ei suomessa ole ruuhkia.
Kyllähän Sylvi olisi kuin kukka kämmenellä tuossa tapauksessa - varsinkin jos Chingizin pituus on pitkä.
Mutta miten Sjoella voi olla ruuhkaa?
Kun ryhmityt oikein ympyrään tullessa, kukaan ei tule (oikeaan) kylkeesi kun poistut liittymästä. Pätee Sjoella ja pätee Haagassa.
Ei suomessa ole ruuhkia.
Tutkailin tätä liikenneasiaa, ja selitys löytyi;mutta siinähän se ongelma täälä tulee, kun imiset havaattoo, notta Minähän olen väärällä kaistalla ja sitten aletaan sekoilemaan
Minut on mm. ohitettu oikealta tavalliseen liikennympyräiseen mennessä, kun olen ajanut liiian vasemmalla: mopedilla siis olin liikenteessä
oli sitten kuntiti pikkaisen hämmentävä viilinki, että mitä juuri tapahtui
@Saatana nyt sillä on jo ajeltu.
View: https://www.instagram.com/reel/C6B5SxUxSw1/?igsh=dmJpbHUwYnI4Y3Fm
1,85m. Ei siis jättiläinen pituussuunnassa, mutta oletettavasti kuitenkin Sylviä pidempi.
Juutuupista kattelin pitempää viteoo, niin kääntösäde samaa luåkkaa kuin hajapusassa, mutta, mukavaa kun ihmiset jaksaa rakennella.ei ole kyllä mikään kisapyörä, ehkä hinpunverran liikaa tuota jpusittamatonta:massaa
Grind Hard Plumbing Co on Instagram: "It was absolutely awesome to finally get this crazy machine moving under its own power! We’re trending on YouTube right now! Thanks to everyone for the patience on this project, and the continued support. #grin
1M likes, 5,168 comments - grindhardplumbingco on April 20, 2024: "It was absolutely awesome to finally get this crazy machine moving under its own power! We’re trending on YouTube right now! Thanks to everyone for the patience on this project, and the continued support. #grindhardplumbingco...www.instagram.com