Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Chingiz Mogushkov olisi varmaan mies Sylvin mieleen, kisapaino pyöri aktiiviaikoina jossain 190 kg päällä #voimamaha

Kyllähän Sylvi olisi kuin kukka kämmenellä tuossa tapauksessa - varsinkin jos Chingizin pituus on pitkä. Sellaisen matalakasvuisen himpulamiehen rinnalla olo on kuin DDR:n moukarinheittäjättärellä 😏
 
Mutta miten Sjoella voi olla ruuhkaa?

etkö ole tohtorin höpinöistä osannut anaalysoida, että autoa pitempiä matkoja ei kuljeta kuin autolla

Minä olen: poikkeusoletettu
 
Kun ryhmityt oikein ympyrään tullessa, kukaan ei tule (oikeaan) kylkeesi kun poistut liittymästä. Pätee Sjoella ja pätee Haagassa.

mutta siinähän se ongelma täälä tulee, kun imiset havaattoo, notta Minähän olen väärällä kaistalla ja sitten aletaan sekoilemaan

Minut on mm. ohitettu oikealta tavalliseen liikennympyräiseen mennessä, kun olen ajanut liiian vasemmalla: mopedilla siis olin liikenteessä

oli sitten kuntiti pikkaisen hämmentävä viilinki, että mitä juuri tapahtui
 
Ei suomessa ole ruuhkia.

mutta onhan se nyt fakta, että jos puoli neljä-neljä arkena pitää päästä laitakaupungilta yhdinkeskustaan niin polkupyörä on monin verroin nopee ku henkilöauto

eikä tarvi ajaa etes kovaa tuohon suoritukseen, aivan piisaa "hikeä vältellen" vauhti
 
mutta siinähän se ongelma täälä tulee, kun imiset havaattoo, notta Minähän olen väärällä kaistalla ja sitten aletaan sekoilemaan

Minut on mm. ohitettu oikealta tavalliseen liikennympyräiseen mennessä, kun olen ajanut liiian vasemmalla: mopedilla siis olin liikenteessä

oli sitten kuntiti pikkaisen hämmentävä viilinki, että mitä juuri tapahtui
Tutkailin tätä liikenneasiaa, ja selitys löytyi;

"Notta-Jotta-joella ja sen lähikylissä on myös erityispiirre, jota muualla Suomessa ei tapaa. Siellä saa ajokortin, kun on kiertänyt Opel Kadetilla tai muulla peltoautolla tunkion seitsemän kertaa. Nuoremmat saavat tyytyä traktorikyytiin, joita Nottiksen keskustassa näkyykin perjantaiehtoona karvanopilla ja Hankkijan tarroilla pimpattuina"
 


ei ole kyllä mikään kisapyörä, ehkä hinpunverran liikaa tuota jpusittamatonta:massaa


 
ei ole kyllä mikään kisapyörä, ehkä hinpunverran liikaa tuota jpusittamatonta:massaa


Juutuupista kattelin pitempää viteoo, niin kääntösäde samaa luåkkaa kuin hajapusassa, mutta, mukavaa kun ihmiset jaksaa rakennella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom