Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pyhänä pitäisi noin aikaisin etes päästä?
Unikaveri häipyi jo puol seiskalta töihin.
Mut ei mun tartte. Nyt pääsin jo Shellille kahville. Ja kävin Ilotalossa. Ostamassa Sram11 ketjun pikaliitoksia.

Meinasi muuten tulla kunnon äksidentti, kun se entinen liitos antautui.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei voida ainakaan sanoa, etteikö täälläkin palstalla oli yritetty pyyteettömästi auttaa toisia hankkimaan harrastebudjettia.

niin ja kun tekee pahaa maksaa tietyistä asoisoista jotain tiettyä summaa enempää, vaan valitsee edullisemman vaihtoehdon

esinmerkkejä: rytmisbussi oli aluksi ilamanen, sitten 2e, sitten 3, en tiedä mitä nykyään maksaa, koska: kun nousi kahdesta kolmeen, loppui alekirjoittaneella palvelun käyttö, mieluummin kävelen tai pyöräilen kun maksan 3e

ruokaravintolassa sapuskan hinta mielellään ykösellä alkava, jos alkaa kakkosella niin ehtottomasti alle 25, yli sen en maksa kun pippuripihvistä jollaisen olen syönyt yhtesti
ruokailen siis nykypänä kotona, ravintelien hinnat karanneet täysin käsistä, corona-aikana entainnut käydä kretaakaan, sen jäkeen olen käynyt yhtesti ravintolassa syömässäkäymässä(wienerleike)

Yours

e.eiku kahdesti
 
Niitä hintalappuja voi kytätä ruokakaupassa, mutta ravintolassa tilaan kyllä mitä tekee mieli. Ihan sama maksaako kaks, neljä vai kuuskymppiä, jos harvakseltaan käy.

Monen sadan fine diningit vähän tökkäisee, kun ei oo varsinaisesti oma juttu, mutta näitäkin voi kyllä emännän kanssa vetää, jos on joku vähän isompi syy juhlia tmv.
 
niin ja kun tekee pahaa maksaa tietyistä asoisoista jotain tiettyä summaa enempää, *yms pihiä järjettömyyttä*
Kukin tavallaan, jos ei ole jälkeläisiä joille haluaa jättää lähtökohdat vauraampaan elämään niin en näe järkeä olla nauttimatta elämästä.
 

Liitteet

  • Resizer_17136869720291.jpg
    Resizer_17136869720291.jpg
    458,2 KB · Katsottu: 72
ravintolassa tilaan kyllä mitä tekee mieli

se siis on Minulla se, että nykyhinnoilla ei tee mieli tilata vaan mieluummin syön kotona

Kukin tavallaan, jos ei ole jälkeläisiä joille haluaa jättää lähtökohdat vauraampaan elämään niin en näe järkeä olla nauttimatta elämästä.

&en ole niitä kullinaristeja, ruokailu ei ole Minulle nautinto, se on vaan syömistä että näläkä lähtee
 
nii ja ku nykyään ei missään hienossa paikassa tule käytyä, esinmerkiksi juurikin niinku illallisravintolassa niin ei ole mitään vaatettakaan, enkä jaksa ostaa, mitä pukisi päälle
 
No, kun baarissa (enhän mää niissä käy kuin max 5 vuoden välein) aurinkoterassilla juopottelulaskut on viimeisen kymmenen vuoden ajalta varmaan alle 100e niin käytetään ne rahat sitten siihen diningiin
Ite niin juntti, että mieluummin syö jonkun hyvän pihvin, pizzan tai purilaisen, kuin kasan jotain eri värisiä töräyksiä, joista jää näläkäkin..

Pe käytiin kyllä vetään se Herlevin 10 ruokalajin maistelumenu. Ihan hyviä makuja, mutta tuossakin semmonen miniburger minusta paras. Oli tosi mehukas burgeri. Joku tartar oli kyllä kanssa maukas.
 
Ite niin juntti, että mieluummin syö jonkun hyvän pihvin, pizzan tai purilaisen, kuin kasan jotain eri värisiä töräyksiä, joista jää näläkäkin..
Mutku niistä (piffi, pizza, purilainen) saa melkein parempia ite tekemällä, ei niitten takia yleensä kannata kotoa poistua.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom