Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään on kyl aktiivinen lepopäivä. Muutaman viikon tässä sykkinyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja pikkuhiljaa alkaa tämä lihasäkki pistään vastaan.

Nyt lähinnä pitäis valita, että makoileeko sohvalla vai sängyllä. Todennäköisesti sekä ja että.
 
Minä tosin heräsin jo 8:43, mutta paninkin maata jo puolikymmenen

niin tein perjantainakin ja heräsin eilen 9:37
 
huomenna joutuu taas herätä keskellä yötä eli ennen seiskaa, eli herääminen on yhtä horroria vaikka panisi tänään maata kuinka aikaisin tahansa
 
Eikös lyhyt&tympeä ole parempi ku pitkä&tympeä. Et kuitenkaan ois menny jutteleen naaraille.

Uni on tärkeää, siksipä itekki ny pää tyynyyn.

emminä, ototan että NAISet tulee juttelemaan Minulle

Minulla ei ole NAISille mitään asiaa
 
Tais tommonen satanen melkein mennä kun käytiin Lucassa syömässä eilen. Ihan hyvää pizzaa oli.

Mitään hajua paljon meni kokonaisuudessaan.. varmaan riittävästi, jos joka muki hesan hinnoilla kympin tai enemmän. Ja kyydit päälle.

Muoks. Bodom-baarissa oli hauska käydä kylpeen.
 
Viimeksi muokattu:
huhhuh, olette osanneet valita kalliit paikat, muistaakseni erinmerkikisi kantapaikassani riffissä hintataso on täysin ääsjokea, eli kalja noin 7,50
 
^^ ei tommosta hanakeskaria voi juoda koko päivää, jos vetää toista päivää ja aloiteltukin joskus aamulla. Tökkäisee kohtuu paljon.

Ässäpaikoista saa hyvät alet emännän siivellä ja olihan noita syrjemmällä inhimillisenkin hintaisia paikkoja. Niinku joku mikä lie sporttibaari Töölössä, johon päätty ilta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom