Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos voitan euroloton niin ostan kyllä kämppäni mahdollisimman kaukaa Helsingistä. Piha pitää laskea hehtaareissa ja naapurit pitää olla mielellään vaikka eri paikkakunnalla tyystin. Vähintään aidan takana.
Noitahan saa tyyliin 30 tonnilla.
 
Jos voitan euroloton niin ostan kyllä kämppäni mahdollisimman kaukaa Helsingistä. Piha pitää laskea hehtaareissa ja naapurit pitää olla mielellään vaikka eri paikkakunnalla tyystin. Vähintään aidan takana.
Tekisin eka kulttuurimatkan Kuopijjoon ja sieltä jatkaisin matkaani jonnekipäin poronhoitoaluetta ja erakoituisin sinne.
 
Se potti kun osuu niin sen jälkeen kuunnellaan Maxin kanssa niistä puolentoista miltsin torvikaiuttimista Captain Jackia.
50 tonnillakin saisi jo ihan OK kajarit.

Bowers & Wilkins 801 D4 Signature

0324-BW801_Promo-600.jpg
 
Jos voitan euroloton niin ostan kyllä kämppäni mahdollisimman kaukaa Helsingistä.

Itse viihdyn niin hyvin nykyisessä kodissa, että ihan äkkiä en lähtisi muuttamaan edes euroloton tuotoilla. Tämä kodin tuntu ja viihtyisyys on sillä tasolla, että en vaihtaisi sitä vain hienompiin puitteisiin. Ostaisin kyllä lähistöltä kaikki irtoavat metsäalueet ja pellot turva-alueeksi ja kotieläinten temmellyskentäksi. Ja remppa- + lisärakennusprojekteja riittäisi kyllä, mihin sitä rahaa ja sen tuomaa vapaa-aikaa saisi laitettua.
 
Itse viihdyn niin hyvin nykyisessä kodissa, että ihan äkkiä en lähtisi muuttamaan edes euroloton tuotoilla. Tämä kodin tuntu ja viihtyisyys on sillä tasolla, että en vaihtaisi sitä vain hienompiin puitteisiin. Ostaisin kyllä lähistöltä kaikki irtoavat metsäalueet ja pellot turva-alueeksi ja kotieläinten temmellyskentäksi. Ja remppa- + lisärakennusprojekteja riittäisi kyllä, mihin sitä rahaa ja sen tuomaa vapaa-aikaa saisi laitettua.
Mä lähtisin kyllä samantien hakemaan pankista rahaa ja sen jälkeen ski to fuck. Ei minun elämä kestä semmoista päivänvaloa että naapuritki näkee mitä on meneillään 😁 Henkilökohtaisesti eniten rassaa siis just tää ihmisten paljous, mutta sitä on siedettävä koska työelämä kaikkine mahdollisuuksineen on myös täällä. Lottovoiton kans ei enää tarvis sietää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom