Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kyllä siitä pelkästä kotona makaamisesta tulee joku semmonen fiilis, ettei kuulu tähän yhteiskuntaan tjsp. Mikä sit korjaantuu, kun pääsee taas käymään duunissa ja tekemään jotain rakentavaa.
Sohvalta työpöydän äärelle 4m matka, joten sinänsä tuossa ei mikään muuttunut.

Pieni askel keholle, iso askel mielelle. Ja juuri tuo mielekäs tekeminen vs. streamauspalveluiden tarjonnan selaaminen.

Kaupassakin on tullut käytyä jo jokusen kerran. Kävelyyn ulkona tarttee vielä kyynärsauvat, mutta on se hienoa yksin hoitaa tommonen arkinen juttu.
 
Se olisi illan ruumista ja mieltä hoitava olutannos tienattu.

#terveydeksi

IMG_9336.jpeg
 
Olen niin urpåtar?, että en ilmeisesti eilen osannut tallentaa pilveen tai sitten en vain muuten osaa, koska tymä. :david:
Tallennettu työ löytyy pilvestä, mutta kun sen avaa, niin siellä onkin kaikki off-line ja kun koittaa niitä filejä hakea, että eivät enää olisi off-line, niin files not found jne.
Ne saakutin filet mitä työssä käytetty, siis olisi ilmeisesti pitänyt tajuta laittaa kans pilveen, mutta kun tymä, niin työstin niitä koneelta ja tallensin vain sen puolivalmiin työn sinne pilveen...

Pitänee yrittää vaihtaa eiliseen lokaatioon, josko siellä olisi sama kone vapaa ja sitten siellä koneen tiedoissa kaikki tiedostot siten, että ne toimivatkin...

#urpåmikäurpå




Tämän siitä ilmeisesti saa, kun jatkuvasti päivittelee asiayhteydessä kuin toisessakin toisten ihmisten urpoutta.

512ffecbc1e8e.png
 
Viimeksi muokattu:
Työpäivän päälle:
- kuntoilusali #tsek
- viinakauppa #tsek
- levykauppa #tsek

Viimeisestä mukaan:
IMG_9029.jpeg
 
Asiakas haukkui minut varmuuden vuoksi huoneeseen saapuessaan, koska monenlaista vääryyttä ollut matkassa. Kuuntelin tovin (tai varmaan yli puoli tuntia) mesoamista ja sanoin, että eihän tässä ole näiden asioiden tiimoilta mikään pakko tehdä yhtään mitään ja kerta halua tai motivaatiota ei ole muuhunkaan, niin ihan turha minun on tässä muuksi yrittää asiaa muuttaa. Työn puolesta joudun kirjaamaan näin, tiedän että et ole näitä toteuttamassa, mikä minulle jo lähtökohtaisesti on yksi ja sama. Tiedän mitä ajattelet ja haluat tehdä, mulle asia on ok. Kiitos hei! 🤗
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom