Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@Sylverö

1000008565.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Madeiran kävijöiden turistikohteiteissa tuli käytyä, kun oli kerran sinne asti tullut lähdettyä. Kävelin lasiosuuden* yli, mutta en kurkotellut kaiteilla. Yök.
Ihan jämäkän oloinen rakennelma, mutta mulle silti ihan riittävän epämiellyttävä. En muuten tykkää rautaverkkoportaistakaan...


skywalk3.jpg

Tuttu mesta.

autoretki04.jpg
 
Massikeisarit on erikseen. Mun käyttämät lentsikat näyttää yleensä tältä:
EU veronmaksajat eli suurin osa teistä maksoi nämäkin liput. Business upgrade palatiinikerhon tasoetuna.

Rehellisesti sanottuna vanhan ajan lentomatkailun gloria on aika kaukana näistä euroopan keikoista. Interkontinentaalisessa busineksessa on vielä finskilläkin hohtoa jäljellä.
 
kummallista aikaa, päädyin yllättäen NAISseuraan ulosteelle, yllättäen ja pyytämättä oli "kapakka"tuttu etellä jonottamassa ja jostan ihme syystä päästin suusta sanat joilla tavallaan kutsuin samaan pöytään istumaan

viikon sisään ollut muitakin outoja tapahtumia, mutta ei niistä sen enempää
Alkaa olemaan vissiin kevättä rinnassa 🤔

Tää on niin tuttua 🙈
 
On kuntit kova homma nauttia yksin kaikki kuplajuomat ja kyrön viskit sekä viihdyttää kahta erittäin miellyttävännäköistä lentoemäntää, mutta teen kaiken, minkä ihminen ja poliisi voi.
Itse itseäni korjaten: heitä oli 3 tyytyväistä lentoemäntää.

Mutta joo. Onhan tässä glamouria. Lennot myöhässä ja kotona kahden jälkeen yöllä. Aamulla parin tunnin kokoukseen.
 
Missähän jamassa Coleman nykyään? Eikö sillä ollu jossain kohtaa selkä ja mahdollisesti jotain muutakin niin päreinä, ettei oikein pystyny käveleenkään ja leikattu ties kuinka monta kertaa.
 
Missähän jamassa Coleman nykyään? Eikö sillä ollu jossain kohtaa selkä ja mahdollisesti jotain muutakin niin päreinä, ettei oikein pystyny käveleenkään ja leikattu ties kuinka monta kertaa.
Joillakin videoilla kulkee rollaattorin kanssa. Jälkensä on jättänyt bodibildinki
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom