Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Viidettä kesää lähestyvä cristalli pukkaa jo hetelmää. Tämän vuoden istutuksista yhdellä on pari raakiletta, monet yrittää kukkia, mutta en anna.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no jos IsonGn avio ero maksoi satatonnia niin avioliitossa ei ainakaan ole sitten,niin,minkäänlaista järkeä

jos laskin oikein niin 7,6 vuotta, kerran viikossa tunti maksullisen kanssa tuohon rahaan vailla huolen häivää kiukuttelusta ym. muista mahtollisita lieveilmiöistä
Olette ymmärtäny aivan oikein, paitti että unohditte sen maininnan, että avioliiton aikana menot liittoon oli sama ku tulot, siihen päälle tuo.
 
"Mut mä olin dokaamassa Testo Manin kaa, joten annoin sen
kärsiä enkä menny jutskaan. Loppuillasta Raudo soitti ja kysy
mis me ollaan, ku se oli päässy sairaalasta ja käyny Testo
Manin luona, eikä sen porukat tienny mis me oltiin. Me oltiin
SAAKELIN iloisia kun Raudo selvis hengissä!! Testo tilas
meille ja yhelle gimmalle yhteensä 8 salmaria ja dokattiin ne
MUUTAMASSA SEKUNNISSA!! Oli upeeta elää tänään!!!"

Tämähän on kuin suoraan offarilta.
 
Piti herätä nauttimaan antibiootti.
Piporadiossa soi "jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa".

Kilpakysymys: mikä laulu ja kuka sen esitti ensimmäisenä?

Nyt kun olen peräti kolmesti huristellut täkäläisen mittariauton kyydissä, niin kertaakaan kuski ei ole persettään penkistä nostanut. Tämmöinen palvelukulttuurin alentuma on kuopiolaisessa taksiautoilussa poikkeus. Lähes aina kuski aukoo/sulkee ovet, asettelee laukut takapenkille/
tavaratilaan, joskus jopa vetää turvavyötä esille ettei matkustajan tarvitse sitä itse haro.

Onko kohdalleni vaan sattuneet laiskat kuskit vai onko tämä lahtelainen toimintatapa?


En kuuklannu vaan muistin!
 
Fitnestukussakaan ei ole edes tarjolla niiden omaa heraisolaattia. Siinä oli paras hinta/laatu.
Halvinta oli Kuusamon meijerin hera, mutta se oli karmeata ainetta. En voi suositella kenenkään pilaavaan vatsaansa noilla halvimmilla sotkuilla.
Pelin henki on tosiaan muuttunut paljon. Tuotteet on brändätty ja hinta on noussut. Laatu on tuskin muuttunut.
Muistaako joku SF-proteinin halvimpia jauhoja jostain 20 vuoden takaa? Pussi maksoi kympin (€), haju ja maku oli ammoniakki ja jauho jäi kellumaan veteen kun sitä yritti sekoittaa :D
 
Ei muuten 12XL paita kiristä kainaloista.

20240409_174056.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom