Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parina yönä huonot unet, taidan jatkaa samalla linjalla ja napata illalla paukun tai pari.

Peruutin kesärenkaiden vaihdon.
 
Vemputin tossa jopa itselleni kovalla riskillä metsään.
Uuteen nousuun.

IMG_8959.jpeg
 
Miksi inhoan etätöitä:

- aamuisin jää helposti hampaat pesemättä
- edenredille kertyy summa kun tekee ruuan itse
- ei minkäänlaisia ihmiskontakteja
- lenkkeily jää helposti väliin kun ei ole työmatkoja
- salille ei vain viitsi lähteä
Helpottaa jos joka aamu ”lähtee” töihin. Ensin se hampaiden pesu ja sen jälkeen kävellään töihin, eli 10-20 lenkura lähimaastossa ja sama iltapäivällä kun lopettaa, jos ei ole sali tai muu urheilupäivä. Helpottaa myös kun ajattelee, että kuintenkin yli puolet ihmisistä on idiootteja, eikä niitä tarvi nähdäkkään. Lenkkeily kts. aamu. Salille ei vain viitsi lähtee. Toki jos nyt muistan, että sulla oli jotain masennukseen viittaavia oireita, niin mitä jos ei vähään aikaan miettiskään noita lenkkejä ja saleja ollenkaan, antais vaan itelle luvan olla ja vetää vähän happea?
 
Itelläkin tuo "töihin lähtö" aamulla kyllä tyyliin

1) jotain vaatetta päälle,
2) kahvia tippuun (ja kissoille ruokaa) ja
3) kone auki

Jossain välissä legojen pesu ja käyn yleensä myöhemmin aamupäivällä tai päivällä sit vähän käveleen pihalla ja töiden päälle joko reenille tai pihalle muuten uusiks.
 
Pitäsköhän nauttia välikuolema ennen vai jälkeen lenkin. En kyllä ihan heti muista, että millon ois viimeksi näin paljon väsyttänyt keskellä päivää.
 
Helpottaa jos joka aamu ”lähtee” töihin.
Minulla näin eläkeläisenä on tapana lähteä ruokakauppaostoksille heti aamupalan jälkeen juuri tuon takia! Tosin en nyt joka päivä ruokaa osta, joten sitten olen vienyt roskapussin tms pois, että tulee lähtemisen tunne. Samoin kuntosalille heti aamupäivällä (tosin nyt runsaasti oireilevana tuo ei onnistu).
 
Maassa, jonka kielessä käytetään hyvin runsaasti konsonantteja, käytetään ruuan valmistuksessa runsaasti suolaa ja rasvaa. Onneksi on vain muutaman päivän reissu, pidempi oleskelu tuottaisi sumopainijan ulkonäön ilman vastaavia voimaominaisuuksia. Olutta ja vodkaa nämä osaavat myös tehdä mutta lapsen kanssa reissatessa ei läträtä. Iltaruuan kanssa yksi #lääkkeeksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom