ImuMinä suoriti tällä viikolla nesteellä taktiset myyntitappiot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ImuMinä suoriti tällä viikolla nesteellä taktiset myyntitappiot
Taas teemaan sopien quote vanhasta klassikkoleffasta
Tuollaihan se pitäs tyttöystävätkin valkata, että jos pystyy imaiseen golfpallon 10 metrisen puutarhaletkun läpi, niin sitten kelpaa.
Montako jalkaa pitkän letkun läpi? Veikkaukseni: 20ftMuistan kohtauksen linkkiä klikkaamatta, tullu joskus kateltua hehe.
Khyl.Montako jalkaa pitkän letkun läpi? Veikkaukseni: 20ft
Mäkin aina välillä yritän, mutta:Meikäläinen on tälläinen pienen, mutta tasaisen ja tappavan tylsän nousun rakastaja.
katso liitettä 263050
Helpottaa jos joka aamu ”lähtee” töihin. Ensin se hampaiden pesu ja sen jälkeen kävellään töihin, eli 10-20 lenkura lähimaastossa ja sama iltapäivällä kun lopettaa, jos ei ole sali tai muu urheilupäivä. Helpottaa myös kun ajattelee, että kuintenkin yli puolet ihmisistä on idiootteja, eikä niitä tarvi nähdäkkään. Lenkkeily kts. aamu. SalilleMiksi inhoan etätöitä:
- aamuisin jää helposti hampaat pesemättä
- edenredille kertyy summa kun tekee ruuan itse
- ei minkäänlaisia ihmiskontakteja
- lenkkeily jää helposti väliin kun ei ole työmatkoja
- salille ei vain viitsi lähteä
Nyt ei muuta ku takaveto Corolla alle ja pitkää luisua. Ja #vastaheittoKolmaskin ajo-oppilas selvitti ajokokeen eka yrityksellä.
Minulla näin eläkeläisenä on tapana lähteä ruokakauppaostoksille heti aamupalan jälkeen juuri tuon takia! Tosin en nyt joka päivä ruokaa osta, joten sitten olen vienyt roskapussin tms pois, että tulee lähtemisen tunne. Samoin kuntosalille heti aamupäivällä (tosin nyt runsaasti oireilevana tuo ei onnistu).Helpottaa jos joka aamu ”lähtee” töihin.