Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alan vähitellen harkitsemaan töllöttimen hankkimista
Mittariauto osingoillaJa kuski.
Iso ryhmä somaleja tuli Itäkeskuksesta perseilemään keskustaan.
Suoraan sit syvään päähän ja joku 77"-83" Oled. Noilla kelpaa sit katella kissavideot ja kirkkoväärinpäinmusat.Alan vähitellen harkitsemaan töllöttimen hankkimista![]()
Lukeepi että hyäksytty.Jäänee myymättä.
Olis hieno kyllä. Prkl...Suoraan sit syvään päähän ja joku 77"-83" Oled. Noilla kelpaa sit katella kissavideot ja kirkkoväärinpäinmusat.
Dr. Eki, onko joku raja paljon ihmisestä voi lähteä pierua? Koska oon aika varma, että jonkinlainen normaalin raja on ylitetty jo pari tuntia sitten.
#mämmiDr. Eki, onko joku raja paljon ihmisestä voi lähteä pierua? Koska oon aika varma, että jonkinlainen normaalin raja on ylitetty jo pari tuntia sitten.
Vielä selvitty moittivilla katseilla.Täytteletkö jo eropapereita?
Rasva unohtu.
Miksi?
Dr. Eki, onko joku raja paljon ihmisestä voi lähteä pierua? Koska oon aika varma, että jonkinlainen normaalin raja on ylitetty jo pari tuntia sitten.
Mittariauto osingoilla
Sekä, sehän nyt on sama asia, kuin ihmisten ilmoilla paskasissa vaatteissa olisi. Tietty Toyota-kuskeilla eri juttu, kun kukaan ei kiinnitä huomiota ja ruostekin on ihan perusvarustepuhtaalla henkilöautolla on miellyttävänpä ajella huvinvuoksi kun likaisella