Täytyy mitata joskus. Ongelmana myös persaus, mikä sit tekee sen, että pöksyt jää liian matalaksi takaa.Paljonko reisissä ja vyötärössä pitäs olla mittaa? https://lsgdenim.com/how-to-measure/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy mitata joskus. Ongelmana myös persaus, mikä sit tekee sen, että pöksyt jää liian matalaksi takaa.Paljonko reisissä ja vyötärössä pitäs olla mittaa? https://lsgdenim.com/how-to-measure/
Minua häiritsee ehkä eniten se, että jos on vain sitä pattia ja siihen päälle vielä voimamahaa niin ns. perustason aktiivisuuskin saattaa tuottaa vaikeuksia. Ollaan "tikissä" mutta sitten esim. reipas kävely mäkisessä maastossa tuottaa haasteita kun ei ole edes perustason aerobista kuntoa.^^ tuossa se on pelkän bodaamisen typeryys tiivistettynä. Pattia on, mutta niillä ei tee mitään. Paitti voi tietysti suudella hauista peilin edessä pienen puoliheijarin kanssa, mille toki paikkansa, mutta noin niinku jotain aavistuksen hyödyllisempää :D
Pakko tehdä edes jonkinasteisia kourakasoja, tai ajomiehen vittuilusta ei tule loppua koko vuotena. Kukas niin mulkku ajomies on? Itse minä olen ne ruukannut ajella...Konevoima kunniaan kaikessa missä mahdollista.
No, vähän oli semmonen ei niin vakava heitto, mutta tarkennetaan.Minua häiritsee ehkä eniten se, että jos on vain sitä pattia ja siihen päälle vielä voimamahaa niin ns. perustason aktiivisuuskin saattaa tuottaa vaikeuksia. Ollaan "tikissä" mutta sitten esim. reipas kävely mäkisessä maastossa tuottaa haasteita kun ei ole edes perustason aerobista kuntoa.
Mutta toki, kaikista pahin on tietysti se, ettei ole minkäänlaista aktiivisuutta vaan vapaa-aika menee pelkästään sohvannurkassa. Että sikäli pelkkä punttikin on parempi kuin ei mitään!
on minusta tyhmää
Joo, sain kiinni ajatuksesta.No, vähän oli semmonen ei niin vakava heitto, mutta tarkennetaan.
Joku 15 vuotta aktiivibodausta niin, että käyt 4-5 kertaa viikossa hinkkaamassa niveliäs samoissa kulmissa paskaksi saadaksesi lihakset, joilla ei tee mitään ja jotka kumminkin kuihtuu jossain vaiheessa pois, on minusta tyhmää :D
Terveysliikuntana jonkinlainen voimaharjoitteluhan on melkein välttämätöntä vanhemmiten, että pysyy paikat kondiksessa ja käyn minä itekin sen kerran pari viikkoon. Loput tosiaan sit uintia, padelia, fribaa, lenkkiä, pyöräilyä jne jne.
Kyllä se taitaa 30 vuotta olla täynnä itelläkin. Toki on ollu aikoja, että joku muu liikuntamuoto on syönyt ajan ja kiinnostuksen salitreeneiltä, mutta on myös menny joitain vuosia, että sali ja lenkkeily melkeinpä ainoat liikuntamuodot.Kuntoilusalilla on tullut käytyä enemmän/vähemmän aktiivisesti päälle 30 vuotta.
Isot lihaksethan syö jo lähtökohtaisesti paljon happea, että ei kai nää isoimmat lihaskasat oo yleensä kauhean hyviä missään aerobista kondista vaativassa.. yleistäen tietysti. Tai onhan näitä varmaan aktiivisia salilla kävijöitä, jotka on vaan sen takia paskassa aerobisessa kunnossa, kun ei koskaan tee mitään aerobista. Kun ei aerobinen kunto hauispenkissä nouse.Olen vain itse huomannut, että on "tikissä" olevia ihmisiä, jotka eivät jaksa kävellä kanssani n. viiden kilsan lenkkiä