Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Bodattu on ja kaupassa oli oikein mukavan rauhallinen meno. Kuusamontiellä taas oli menijää niin perkeleesti.

Josko sitä leivinuuniin tulet ja pötköttelyä seuraavaksi.

tuossa niitä sohvan syrjjällä on mistä valita mieluisa väri kun tulee lähdön aika

IMG_9085.jpeg

ehtoon paita valinta on vielä ?-merkki

laittaisiko juhlan teeman mukaan?

kätilöt ja japanilaiset ja resti hän olivat ne ehtoon Org.Esterit

tämähän paitavalinta se vähän pyhään kuuluisi, mutta tarkeneeko tiisörtilllä

IMG_9086.jpeg

^^ tuossa se on pelkän bodaamisen typeryys tiivistettynä. Pattia on, mutta niillä ei tee mitään. Paitti voi tietysti suudella hauista peilin edessä pienen puoliheijarin kanssa, mille toki paikkansa, mutta noin niinku jotain aavistuksen hyödyllisempää :D
Minua häiritsee ehkä eniten se, että jos on vain sitä pattia ja siihen päälle vielä voimamahaa niin ns. perustason aktiivisuuskin saattaa tuottaa vaikeuksia. Ollaan "tikissä" mutta sitten esim. reipas kävely mäkisessä maastossa tuottaa haasteita kun ei ole edes perustason aerobista kuntoa.

Mutta toki, kaikista pahin on tietysti se, ettei ole minkäänlaista aktiivisuutta vaan vapaa-aika menee pelkästään sohvannurkassa. Että sikäli pelkkä punttikin on parempi kuin ei mitään!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Minua häiritsee ehkä eniten se, että jos on vain sitä pattia ja siihen päälle vielä voimamahaa niin ns. perustason aktiivisuuskin saattaa tuottaa vaikeuksia. Ollaan "tikissä" mutta sitten esim. reipas kävely mäkisessä maastossa tuottaa haasteita kun ei ole edes perustason aerobista kuntoa.

Mutta toki, kaikista pahin on tietysti se, ettei ole minkäänlaista aktiivisuutta vaan vapaa-aika menee pelkästään sohvannurkassa. Että sikäli pelkkä punttikin on parempi kuin ei mitään!
No, vähän oli semmonen ei niin vakava heitto, mutta tarkennetaan.

Joku 15 vuotta aktiivibodausta niin, että käyt 4-5 kertaa viikossa hinkkaamassa niveliäs samoissa kulmissa paskaksi saadaksesi lihakset, joilla ei tee mitään ja jotka kumminkin kuihtuu jossain vaiheessa pois, on minusta tyhmää :D

Terveysliikuntana jonkinlainen voimaharjoitteluhan on melkein välttämätöntä vanhemmiten, että pysyy paikat kondiksessa ja käyn minä itekin sen kerran pari viikkoon. Loput tosiaan sit uintia, padelia, fribaa, lenkkiä, pyöräilyä jne jne.

^ no, jos ei paremmasta tiedä, niin.. :P Ei vaan, hyvä se on, jos on joku liikuntamuoto löytynyt, joka itelle toimii ja jota jaksaa säännöllisesti tehdä.

Kuntoilusalilla on tullut käytyä enemmän/vähemmän aktiivisesti päälle 30 vuotta.
Ei ole koskaan ollut ainoa liikkumismuoto.
Maratoonikin juostu alta 4h reilu 10 vuotta sitten.
Hyötypyöräilyllä myös saa huomaamatta sitä airoopista.

Hyötypyöräilyllä myös saa huomaamatta sitä airoopista.

näinnon, kertaakaan en ole vielä #ajankuluksi käynyt ajamassa vaan kaikella on ollut tarkoitus: joko työ tai keskiolut&rokkennrollinn

IMG_9087.png

No, vähän oli semmonen ei niin vakava heitto, mutta tarkennetaan.

Joku 15 vuotta aktiivibodausta niin, että käyt 4-5 kertaa viikossa hinkkaamassa niveliäs samoissa kulmissa paskaksi saadaksesi lihakset, joilla ei tee mitään ja jotka kumminkin kuihtuu jossain vaiheessa pois, on minusta tyhmää :D

Terveysliikuntana jonkinlainen voimaharjoitteluhan on melkein välttämätöntä vanhemmiten, että pysyy paikat kondiksessa ja käyn minä itekin sen kerran pari viikkoon. Loput tosiaan sit uintia, padelia, fribaa, lenkkiä, pyöräilyä jne jne.
Joo, sain kiinni ajatuksesta. :) Olen vain itse huomannut, että on "tikissä" olevia ihmisiä, jotka eivät jaksa kävellä kanssani n. viiden kilsan lenkkiä ja toisaalta, myös ns. laihojaläskejä (miehiä), jotka välttelevät kaikkea fyysistä aktiivisuutta viimeiseen asti, myös sitä punttia. Ei sellaisistakaan ole seuraksi metsäpoluille.

Ja hyvin totta tuo, että iän myötä jonkinlainen voimaharjoittelu on ihan parasta terveysliikuntaa. Harrastan sitä tietysti itsekin -ja lisäksi sitä reipasta kävelyä ja nyt olen ajatellut alkaa kehittää uintikuntoa: Se on kivaa, koska olen siinä niin surkea ettei voi kuin kehittyä. :LOL:

Kuntoilusalilla on tullut käytyä enemmän/vähemmän aktiivisesti päälle 30 vuotta.
Kyllä se taitaa 30 vuotta olla täynnä itelläkin. Toki on ollu aikoja, että joku muu liikuntamuoto on syönyt ajan ja kiinnostuksen salitreeneiltä, mutta on myös menny joitain vuosia, että sali ja lenkkeily melkeinpä ainoat liikuntamuodot.

Aktiiviseksi en laske tätä nykyistä höntsää, että käy vähän jotain heiluttelemassa kerran pari viikkoon, vaikka nyt tietääkin kohtuu hyvin, mitä on tekemässä.

Kai se kaikessa kannattaa joku tasapaino olla. Nykyisellään tulee käveltyä/vaellettua 3-4 kertaa viikkoon ja salille pyrin 3xviikossa. Kesällä sit maastopyöräilyä lisäksi jos joutaa.

Salillakin puuhastelu vaihtunut "voimailusta" enemmänkin voimakestävyyden hankintaan/ylläpitoon. Tavoite olla suorituskykyinen vielä vanhanakin, omilla nivelillä sikäli kun vaan mahdollista.

Olen vain itse huomannut, että on "tikissä" olevia ihmisiä, jotka eivät jaksa kävellä kanssani n. viiden kilsan lenkkiä
Isot lihaksethan syö jo lähtökohtaisesti paljon happea, että ei kai nää isoimmat lihaskasat oo yleensä kauhean hyviä missään aerobista kondista vaativassa.. yleistäen tietysti. Tai onhan näitä varmaan aktiivisia salilla kävijöitä, jotka on vaan sen takia paskassa aerobisessa kunnossa, kun ei koskaan tee mitään aerobista. Kun ei aerobinen kunto hauispenkissä nouse.

Mut joo, samaa mieltä tuosta ylläolevasta, että joku järkevä tasapaino ja monipuolisesti erilaista liikuntaa, niin pysyy mieli virkeänä ja joku yleisempi toimintakykykin sen lisäksi, että saa penkistä jotain ylös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom