Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
-18, tuntuu kuin -25.

Hah. Otan tämän henkilökohtaisena haasteena. Kauan on kärsitty vilua ja nälkää, joten tilanne on ennestään tuttu. Ihanaa, kun Savo sulo Pohjola saa nauttia kunnon talvesta ❄ eikä sellaisesta etelän vetelän tihkusateesta.

Tänään ei kylläkään ole ohjelmassa maastorajan marssivalvontaa, koska täytyy asioida keskustassa, mutta kyllähän siinäkin saa tunteroisen verran raitista ilmaa, kun kävellen kulkee ees taas.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se varmaan kannattaa käydä jossain Dubaissa ihmetteleen, kun lämpötilat heiluu jossain 40-50 celsiusasteen välissä, että rupeaako oleen vähän tukalaa.

Eikä se taida olla kaukana, että Etelä-Euroopassakin alkaa olemaan jo kohtuullisen lämpöistä kesäisin.

muoks. semmonen 30 astetta, tai vähän allekin, alkaa olemaan jo itelle liikaa, jos yhtään pidemmän aikaa tarvii olla..

Oon mä käyny dohassa +40. Ja epyktissä oli joku 35-40 astetta viikko. Mukava altaalla pulikoida, ei yhtään liian kuuma. Indoneesiassa vähän pukkas hikeä kun niin kosetaa. Mukavaa oli sekin, tärkeintä ettei oo kylymä.

Kerran oli -60 astetta kuukauden verran siperiassa. Valitin päivittäin. Lämmintä en valita.

Ja saunassakin on käyty!
 
Oon mä käyny dohassa +40. Ja epyktissä oli joku 35-40 astetta viikko. Mukava altaalla pulikoida, ei yhtään liian kuuma. Indoneesiassa vähän pukkas hikeä kun niin kosetaa. Mukavaa oli sekin, tärkeintä ettei oo kylymä.

Kerran oli -60 astetta kuukauden verran siperiassa. Valitin päivittäin. Lämmintä en valita.

Ja saunassakin on käyty!
Te olette hyvin, hyvin sairas mies.
 
Onks kukaan vielä laittanu että kylymä.

eihän ainakaan täälä ollut etes kolmeakymmentä, ei siis ollut kylymä


Nää on näitä päiviä, että kiittelee, ettei tarvii kuin vetästä villasukkaa jalkaa ja hupparia niskaan ja raahautua tähän työhuoneeseen.

Minä taas kiittelen JokaJumalanPäivä kun polkupyöräilen mennentullen sitä että ei tarvi könnätä kotona työpäivää

talvi sitäpaitsi eniromaista polkupyöräilyäaikaa, koska: jos sataa, se ei haittaa koska ei kastele
 
punppu kesällä huoneistossasi
On minullakin, kerrostalossa. En tykkää nukkua kesähelteellä liian hikisenä.

Tähänmennessä kaikista kuuminta/tukahduttavinta on ollut Indonesiassa, pelattaessa illalla sulkapalloa hallissa, johon on päivän porottanut aurinko. Kuumuus + korkea ilmankosteus on se pahin. 40 astetta ei ole niin mahdottoman paha, jos kuiva ilma ja ei tarvitse patsastella suoraan auringonpaisteessa. Sekä pääsee kiipeämään pois maan pinnalta, johonkin missä edes vähän tuulee. Silloin hiki kuitenkin kuivaa vaatteista. Suuressa ilmankosteudessa saa olla koko päivän märissä vaatteissa.
 
Minä taas kiittelen JokaJumalanPäivä kun polkupyöräilen mennentullen sitä että ei tarvi könnätä kotona työpäivää
Kukin tyylillään. Ite tykkään, kun saa ite valita mihin aikaan päivästä haluaa käydä vaikka pienellä kävelyllä tuossa mettässä, eikä niin, että tarvii lähteä hammastahnat suussa aamulla sotkeen väkisin konttorille, kun ois voinu nukkua vielä puolisen tuntia pidempään.
 
Noniin.


@Sylverö varmaankin muistaa sen kun raja viimeksi suljettiin vuonna -44.
Matkalla?
1000003824.jpg
 
Kukin tyylillään. Ite tykkään, kun saa ite valita mihin aikaan päivästä haluaa käydä vaikka pienellä kävelyllä tuossa mettässä, eikä niin, että tarvii lähteä hammastahnat suussa aamulla sotkeen väkisin konttorille, kun ois voinu nukkua vielä puolisen tuntia pidempään.

+20v 8-16 työtä, enkä etes halusi muuttaa sitä mihinkään suuntaan, jos alottaisi myöhemmin niin kuitenkin harmittaisi sitten kun pitäisi iltapäivästä venyä
 
Ex-vaimo yritti aikoinaan tappaa minut viemällä keski-eurooppaan elokuussa. Kaupunkiloma +36-38 varjossa, hyi saatana 🤮 Kertaalleen lensi ihan kirjaimellisesti laatta kuumuuden takia.
#voiveljet, Roomassa oli joku vuosi sitten +42, eikä varmaan hirveesti vähempää ollu nyt kesälläkään venetsiassa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom