Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tätä juttua ei tarvinnutkaan edes lukea, kun näköjään Taponen taas tutkiskellut. Jokohan Jari uskoo, että Helsingissä on katujengejä.

Sitä tuskin ainakaan vieläkään uskoo/ymmärtää, mistä tällainen suomalaisen nuorison jengiytyminen näin ihan yllättäen johtuu. Kyllähän sakilaiset ja lättähatutkin...

Tuolle puupäällehän oli oikein virallinen kansalaisadressi että potk.. lähetettäisiin Ruotsiin selvittämään heidän väitettyjä ongelmia. Tästähän alkaa heti selviämään että sielläkin todnäk vaan partioitu väärään aikaan väärissä paikoissa, mitään varsinaista ongelmaa tuskin on.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Valtion firma 👍
Raflaavan alun lisäksi juttuun oli toki kirjoitettu sentään tämäkin fakta, jonka saattoi päätellä jo ennakolta:

"Poliisin resurssit eivät riitä tekemään yleisvalvontaa silloin, kun ihmiset liikkuvat häiriökohteissa. Samaan aikaan tapahtuu muuallakin paljon rikoksia ja häiriöitä, ja poliisi on sidottu niihin tehtäviin,"
 
ne odottaa pesua tallin seinustalla, ei viitsi alkaa tuolla pakkasessa lotraamaan

sittenhän kello vielä juoksee, renkaanvaihto ei ole maalissa ennen kun ne on pestyinä säilytystilassa

Minun aikani siis n.50min
 
En mene kehumaan Continentalien märkäpitoa, huom! Ei liity lumi tai jää tähän.
Vähän enemmän liikennettä ja meinasin luikata nopsaan väliin mutta luistonesto eri mieltä ja jotenkin todella flegmaattinen se, etenkin kun oli sportilla.
Mulla ei lähde täysin muutenkin ajonvakautus pois vaikka ottaa sen päältä, aina puuttuu peliin ennenkuin penkalla.
 
On kyllä ja väitän, että ensimmäiset ja viimeiset kitkarenkaat jotka tulen omistamaan. Pakka uudet nokialaiset, mutta ei nuilla kyl tee vähänkään jäisellä tiellä vittuakaan. Lumella joo pitoa on, mut niin on nastoissakin.
Jep, lumella ja polanteella nastoitettukin talvirengas pitää lamelleilla, kitka yrittää tehdä sen jäälläkin...
 
Päivän ainoa ajelu kauppareissu 5km suuntaansa. Alle kuukauden vanhat kesärenkaat alla ja kiihdytyksissä ei sutinut edes yrittämällä. Jarrutuksissa sentään kerran abs puuttui peliin, mutta siinäkin vain normaalia kovemmin jarrua polkemalla. Ensi viikolla sataa vettä, katsellaan niitä nastoja alle joskus syksymmällä.
 
ja Minä en tule ikinä ostamaan omilla rahoilla nastarenkaita

olen aivan liian mukavuudenhaluinen, ja kitka tarjoilevat juuri sitä koko rahalla
 
tänäänkin suorastaan nautin kun liikenneympöröissä kurvailin, eikä minkäänlaista rapinaa renkaista!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom