Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20231027_145115.jpg

En hamstrannut kulkutaudin aikana vessapaperia, en vaani kaupoissa sarvimakaronia eikä minulla ole kotivaraa ydinlaskeuman varalle, mutta seuraavaksi otan pari tonnia Perintöä käyttöön ja ryntään hysteerisenä ostoksille 😳
 
Hommaa, hyvä mies, koira avuksesi!

On tänä syksynä metsoakin maisteltu, pakastimeenkin riittänyt. Ohiammutut ei tosin maistu miltään! Mutta enemmänkin soisi ja riittäisi. Välit Tapioon kaiketi kehnot.

Nytkin joutaa kyllä vklopuksi syvälle mettään, Satakunnassa jonkinlaista kiekkohulluutta esillä.
Välit Tapioon pidetään kunnossa seitakivillä uhraamalla, näillä selkosilla ei ole kristittyjen jumalalla ikinä ollut valtaa. Eikä tule olemaankaan.

Koiran valinta on vielä ratkaisematon dilemma. Syksyisin on mukava pukeutua oranssiin sekä kulkea yksin lintumehtällä. Talven tullen olisi mukava juoksuttaa pitkäkorvia. Kolmea koiraa ei pysty kun muitakin velvoitteita ja harrastuksia liian iso pino. Elämä on valintoja 🤷🏼‍♂️
 
Meikäläinen on varmaan keskivertopenojen keskiverto.
Hormoneista ei ole vielä tullut.
Kreatiinista en nyt varsinaisesti yllättynyt.
1698412768640.png
 

Liitteet

  • Screenshot 2023-10-27 at 16-04-57 Laboratoriotulos Asiointi Terveystalo.png
    Screenshot 2023-10-27 at 16-04-57 Laboratoriotulos Asiointi Terveystalo.png
    72,7 KB · Katsottu: 84
Viimeksi muokattu:
On kyllä taas semmosia kummelihahmoja tullu tavattua viime päivinä että ei oikein usko itsekään.
Asioin tänään poliklinikalla ja odotusaula täynnä valittavia vanhuksia, sitten kyynärpää taktiikalla melkein yrittivät toisiaan etuilla kenellä pahin kiire ja huutelivat hoitajille miten hommat pitäisi toimia.
 
Nyt olen aika yllättynyt tästä.
Tosin halut on ja rauta nousee niin miksei olisi, toisaalta ei haittaisi vaikka olisi asteikon yläpäässä.
Viimeksi ollut 17 kun mitattu 2018 terveystalossa, mun mielestä oli välissä synlabissa ja silloin 16.
Varmaan se on nuori ja kaunis nainen mikä nostaa noita, mitään muuta järkevää selitystä en keksi :X3:
1698414251066.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom