Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Koita ny sitten näistä arpoa mikä se ois.

Continental SC7
- 1639,-

Continental SportContact 7
- 1399€

Asiasta mitään ymmärtämättä rajasin vaihtoehtoja vähemmäksi.

Tuntemallani kumialalla olevalla henkilöllä on omassa autossaan Continentalit, koska kuulemma paras mitä heillä on.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koita ny sitten näistä arpoa mikä se ois, mikähän ihme toi General Grabber on?
Radar nyt ihan vaan että saa niitä näköjään halvallakin.

Kumho PS71 SUV (108Y)
- 1100€.

General Grabber GT Plus
- 1099€

Dunlop SP QuattroMaxx
- 1649€

Continental SC7
- 1639,-

Goodyear Eagle F1
- 1465,-

Michelin Pilot Sport 4
- 1530,-

Radar Dimax R8+
- 689,-

Triangle
- 775€

Continental SportContact 7
- 1399€
TM testissä

”Testin selvä voittaja oli Michelin Pilot Sport 4, joka sai 9,5 pistettä. Toiseksi tullut Continental PremiumContact 6 jäi 9,2 pisteeseen. Nämä kaksi rengasta olivat ainoat, jotka saivat yli 9 pistettä.”
 
Asiasta mitään ymmärtämättä rajasin vaihtoehtoja vähemmäksi.

Tuntemallani kumialalla olevalla henkilöllä on omassa autossaan Continentalit, koska kuulemma paras mitä heillä on.
Oli noi Continentalit varmaan sama, eri paikasta vaan ja aika iso hintaero.
TM testissä

”Testin selvä voittaja oli Michelin Pilot Sport 4, joka sai 9,5 pistettä. Toiseksi tullut Continental PremiumContact 6 jäi 9,2 pisteeseen. Nämä kaksi rengasta olivat ainoat, jotka saivat yli 9 pistettä.”
Jostain syystä itse pidän Continentalia hyvänä renkaana, tää nyt ainakin tukee sitä.
Michelin on aina ollut mulle se paras rengas mutta toisaalta taas kallein, raskaankaluston hommissa niiden rungot on ainakin aina olleet kestäviä kun siellä pinnataan renkaita.
 
Meinas jo vihlasta polvesta, mutta meni ohi. Jänteet aika hyvät. Onko se nyt vaan sopeuduttava siihen että parasta ennen päiväys menny ja käyttöikä melko lailla ummessa, että jumppaillaan minkä pystyy.😐 Kotisaleilu: jatkuu.
 
Meinas jo vihlasta polvesta, mutta meni ohi. Jänteet aika hyvät. Onko se nyt vaan sopeuduttava siihen että parasta ennen päiväys menny ja käyttöikä melko lailla ummessa, että jumppaillaan minkä pystyy.😐 Kotisaleilu: jatkuu.
Mulla välillä kettuili polvi varmaan vuoden, se on jäänyt kokonaan pois kun alkoi taas jumppailee.
Vaikka alkuun aattelin etten tee enää kyykkyä ollenkaan.
 
Ed om oli liimannut takakontin kattoon paristokäyttöisen led-valon, josta toki sattu olemaan just nyt paristot loppu, ku "ei täällä ole mitään valoja".

katso liitettä 259637
Molemmin puolin luukun pielissä tämmöset ihmeelliset nelikulmaiset aukot, ja vähä kaivelemalla myös tuommoiset ihmeelliset johdot. Kummallista. Johtojen välillä n. 12 V tasajännite-ero luukun ollessa auki, luukku kiinni jännite-ero katoaa. Ihme hommia, miksköhän tuommosetki on laitettu, ihan turhakkeina mokomat.
Tägätään tykänneet @Saatana @Heatseeker @punaniska , toki muutkin saa vastata.

Ostaisko 2 kpl valkoisia led-etuäärivaloja turhine heijastimineen hintaan 8 euroa kpl ja peittäis niillä nuo aukot, vai 5 m lämpimän valkoista katkaistavaa 12 V ledinauhaa, mukana myös muuntaja, kahella kympillä, ja liimais siitä puolen metrin pätkät tuosta aukosta ylöspäin?
 
IMG_6831.jpeg


Se on kalustetakapahvipistosaha.
 
Meinas jo vihlasta polvesta, mutta meni ohi. Jänteet aika hyvät. Onko se nyt vaan sopeuduttava siihen että parasta ennen päiväys menny ja käyttöikä melko lailla ummessa, että jumppaillaan minkä pystyy.😐 Kotisaleilu: jatkuu.
Ei. Venyttele etureidet niin kipu loppuu. Ja ass to grass
 
Tägätään tykänneet @Saatana @Heatseeker @punaniska , toki muutkin saa vastata.

Ostaisko 2 kpl valkoisia led-etuäärivaloja turhine heijastimineen hintaan 8 euroa kpl ja peittäis niillä nuo aukot, vai 5 m lämpimän valkoista katkaistavaa 12 V ledinauhaa, mukana myös muuntaja, kahella kympillä, ja liimais siitä puolen metrin pätkät tuosta aukosta ylöspäin?
Lopputulos lienee siistimpi jos löydät jotain reikään sopivaa.

Ja merkitään pöytäkirjaan, yotassa lattiamatto paikoillaan. Kojelautaa mukava kasata kun joku seppä on joskus purkanut sen käyttäen ilmeisesti sorkkarautaa, aika monta muovikiinnikettä ns paskana.
 
Loppu on lähellä.

Loppusuoraa nilkutetaan.

Ja ass to grass

Tämä, kun taannoin innostuin trap barilla tekemään touch n go vähän enempi ja käännös lähellä vaakatasoa, niin käy vissiin polviin kaikkein eniten. Lämppäripainolla erehdyin tekemään taas, niin heti vihlas. Dead lift, ei jojoilua, niin ei juurikaan kipuile.
 
Koita ny sitten näistä arpoa mikä se ois, mikähän ihme toi General Grabber on?
Radar nyt ihan vaan että saa niitä näköjään halvallakin.

Kumho PS71 SUV (108Y)
- 1100€.

General Grabber GT Plus
- 1099€

Dunlop SP QuattroMaxx
- 1649€

Continental SC7
- 1639,-

Goodyear Eagle F1
- 1465,-

Michelin Pilot Sport 4
- 1530,-

Radar Dimax R8+
- 689,-

Triangle
- 775€

Continental SportContact 7
- 1399€

TM testissä

”Testin selvä voittaja oli Michelin Pilot Sport 4, joka sai 9,5 pistettä. Toiseksi tullut Continental PremiumContact 6 jäi 9,2 pisteeseen. Nämä kaksi rengasta olivat ainoat, jotka saivat yli 9 pistettä.”

Misukat on aina misukat.👍
Kesäkumeissa vastapaistetut, uusinta & omaan autoon parhaiten sopivaa mallia olevat misukat on aika pomminvarma valinta. Mulla on ollut useammat primacyt, viimeisin ostos tänäkesänä primacy 4+ (auto iso ja painava 4x4 farkku).

Talvikumeja ollut myös misukalta nastoilla ja ilman. Yhdet testeissä keskinkertaisesti pärjänneet misukan kitkat ostin aikanaan sen vuoksi, että ne olivat testien perusteella jäykkärunkoisimmat ja kestivät parhaiten vauhtia. Verrattuna aikalaisiin nokian kitkoihin hävisivät pidossa selvästi, mutta nokialaiset olivat niin letkut, että niiden vuoksi autossa mahdollisesti olevat ajo-ominaisuudet hävisivät. Heikompi pito piti muistaa, mutta loppujen lopuksi oikeasti liukkaita kelejä on vähän.

Continentaleja ollut myös useammat sekä kesällä että talvella ja lähtökohtaisesti ne ovat aina hyviä. Etenkin talvikumeissa olivat vuosia varma valinta, jos/kun ei halunnut koskea nokialaisiin pitkällä tikullakaan.

Rengastestejä moni muukin varmasti lukee omanväriset lasit päässä, eli pelkän yleisarvosanan/lopputulosten sijaan kannattaa katsella yksittäisten kokeiden tuloksia. Eri lehdet painottavat eri asioita ja eri kertoimilla, joten omaan käyttöön paras ei välttämättä voita testiä, koska testeissä painotetaan usein sellaisia asioita, että saadaan ”oikea” voittaja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom