Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Somessa sattui tulemaan eteen yksi määräaikainen työhommeli joka sopis mulle kuin seksiväline käteen.
Siinä laitoin hakemuksen (ihan selvinpäin vielä) ja haku oli vasta alkanut, ilmoituksessa oli että voidaan täyttää jo hakuaikana jos sopiva löytyy.
Nyt on jo mennyt tovi haun päättymisestä eikä mitään kuulunut, ilmeisesti työvoima ja etenkin osaajapula on peruttu toistaiseksi.

Ei sillä, olisikin ollut enempi ajankuluksi mistä saa vielä korvausta ja jos ottavat vielä yhteyttä niin laitan aivan poskettoman palkkatoiveen.
 
Laitoin mun verhoilijalle tilaukseen eräänlaista sisustustyynyä jonka koko n. 1000x400x600 niin alkoi vähän yskimään hinnasta, katsoin niin Etovassa olisi em. tyynyyn vaahtomuovin hinta 250 euroa!
Mitä akuuttia? Sanoi että saattaa saada satkuun ne mutta onpahan kallista! Puhumattakaan nahkasta siihen päälle, olkoonkin keino sellaista.
 
Laitoin mun verhoilijalle tilaukseen eräänlaista sisustustyynyä jonka koko n. 1000x400x600 niin alkoi vähän yskimään hinnasta, katsoin niin Etovassa olisi em. tyynyyn vaahtomuovin hinta 250 euroa!
Mitä akuuttia? Sanoi että saattaa saada satkuun ne mutta onpahan kallista! Puhumattakaan nahkasta siihen päälle, olkoonkin keino sellaista.
Johan tuo on näin standardien mittaiselle miehelle patja!
 
Kylläpäs pienimuotoinen keittiönsiivoilu aiheuttaa pahan huppelin.

Osansa voi olla myös Tapparan karmealla syöttötyöskentelyllä.
 
Suorastaan psykedeelinen meininki. Odotan että jatkuu kohta vieläkin käsittämättömämpänä.


* tämä on oikea olemassa oleva sana.

Tilasin kesäisen raikkaan oluen. 🍺
 
tein sillälailla tyhmästi? että ursuksen faktoriin lapon ostin

ajattelin,notta, minäettei

tuskimpa ydinkeskustassakaan mitään nähtävää on ja kotona ei ainakaan ole
 
Niin vain tuli Mazda iltapuhteeksi huollettua, vain yksi liukutappi oli niin jumissa, että piti lämpöön ja vasaraan tarttua. Ihan fiksu tuo akebonon ratkaisu laittaa kumi liukutapin päähän joka menee satulan sisään, ei ollut kuin ihan kaulasta ruosteessa, mut kuitehi sen verran et joutu suostutteleen.

Silti koko öljynvaihto+jarrupala shown vittumaisin työvaihe oli asentaa liukutappien suojakumit satuloihin. Ei vaan näillä nakkisormilla tahtonu tulla vittuakaan koko touhusta. Meni varmasti ainakin 30min per jarru ku ähersi.

Ei mulla muuta, nyt sauna tulille ja Stellaan kitusiin.
 
Yritin keksiä jännää tilattavaa, mutta en vielä keksinyt olutta jännempää.
Sambuca Milkshake
e:

- 5 oz Sambuca
- 6 oz Kahlua
- 1 cup(s) Whole Milk
- 2 1/2 oz Vodka
- 2 1/2 oz Rum

(1 fluid ounce is 0.29574 deciliters)

Max toki tietää paremmin nämä.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom