Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Sen virheen tein että lähdin kullannuppujen kanssa kaupungille hetken mielenviassa ja täällähän tuulee niin että joutuu laittamaan kiviä taskuun, muuten pian erehtyvät karanneeksi vappupalloksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
negative

ei ole, eikä millään pysty toista ehtoota putkeen istua kotona
 
minkähänlaista viinaa se tuo olisi, lahjus pullo mutta jäänyt juomatta kunnon niin iso, siitähän tuloo pöhönään!

pitäisi tuhota ennen ku menee vanhaksi

tuo olisi oikein tommonen sopiva jos naisseuraa olisi, mutta kun ei ole huushållissani semmoista näkynyt

pitääkö laittaa kuulosuojaimet ku tollasen poksupullon avaa?

osaanko avata?

ikinä en ole avannu


IMG_6218.jpeg
 
Aina sataa räntää...nurtsille on 3cm kasaantunut, pihatie just ja just sinnittelee viel sulan puolella, ainakin osin. Pakko kait se on ainakin rouvalle asentaa nastat, et aamulla pääsee töihin.
Rouvalle nastat alle =12min (kalut takaisin hyllyssä ja rattaa varastossa). Omien nastojen kohdalla joutui toteamaan, et sama ajella joko auto tai rengaskaupan kautta, onneksi kotikonttorilta voi hoitaa työt, niin ei oo ihan justiinsa.
 
Mitä sille selälle tapahtui?
Jaa, hyvä kysymys, kai siellä joku välilevy purskahti. Noin 7-8v sitten alkoi pahenevaa kipua aamusta asti kunnes illalla pyysin vaimoa auttamaan sukat ja pitkät housut jalkaan, että voi lähteä taksilla päivystykseen.

Jalka kosketti lattiaa, minä huusin ja kaaduin lattialle jossa odottelin sitten lanssia. Kipu infernaalinen. Ensihoitaja suhautti jotain nenän kautta, piti viedä ihan kaikki kivut. Ei mitään vaikutusta.

Toisesta jalasta lähti voimat ja reiden&nivusen ihosta tunto. Kepeillä pari viikkoa. Tunto ihosta edelleen pois, ihan normaaleja vuosia ollut tässä välillä kävelyn suhteen.

Pari vuotta sitten se terveen jalan puoli alkoi oireilla. Kävellessä pohje/pakara tai molemmat vetävät sellaiseen kiputilaan, että stoppi tulee. Jalkaterä läpsyy kantapääkävelyssä ja pulssi vaikea/mahdoton löytää jalkaterästä.

Sellaista.
 
Haaroihin ja toivoa sopivaa turvotusta.

kuule, Minulla ei ole ikinä ollut bmw merkkistä henkilöautoa

olen täysin tyytyväinen, siihen en ole ollut kun sitä on pässyt niiin vähän NAISille esittelemään
 
Jaa, hyvä kysymys, kai siellä joku välilevy purskahti. Noin 7-8v sitten alkoi pahenevaa kipua aamusta asti kunnes illalla pyysin vaimoa auttamaan sukat ja pitkät housut jalkaan, että voi lähteä taksilla päivystykseen.

Jalka kosketti lattiaa, minä huusin ja kaaduin lattialle jossa odottelin sitten lanssia. Kipu infernaalinen. Ensihoitaja suhautti jotain nenän kautta, piti viedä ihan kaikki kivut. Ei mitään vaikutusta.

Toisesta jalasta lähti voimat ja reiden&nivusen ihosta tunto. Kepeillä pari viikkoa. Tunto ihosta edelleen pois, ihan normaaleja vuosia ollut tässä välillä kävelyn suhteen.

Pari vuotta sitten se terveen jalan puoli alkoi oireilla. Kävellessä pohje/pakara tai molemmat vetävät sellaiseen kiputilaan, että stoppi tulee. Jalkaterä läpsyy kantapääkävelyssä ja pulssi vaikea/mahdoton löytää jalkaterästä.

Sellaista.

Jepulis, itellä lannerangassa 4-5 nikaman väli painunut.
 
Back
Ylös Bottom