Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi enemmän, mutta nollaa kertomalla ei saa isompia lukuja.

no jos laskemma myös päivänsankarin mukaan juhlahumuun niin sitten ainakin on satarosenttia enempi, jos siis pelkkä Minä ja Tohtori ja Rouva
 
vajaita lulloja enää nikka in te barrel, jaskan single kask, islaymist ja makmyra
 
vähän tekisi mieli ostaa lagavulin uudelle kierrokselle, se oli muistaaksnei hemmetin hyvää, taisi tyhjentyä vuodessa!

kaikissa muissa on mennyt useita vuosia
 

sataispa tääläki

lumisade on siitä miellyttävä että ei haittaa polkupyöräily millääntavoin kun se ei kastele

nyt kun sataa reippaasti vettä niin ei voi polkupyöräillä ydinkekustaan ja tylistyn oletettavasti kuoliaaksi kotona!!!!!!!!!!!111111
 
no jos laskemma myös päivänsankarin mukaan juhlahumuun niin sitten ainakin on satarosenttia enempi, jos siis pelkkä Minä ja Tohtori ja Rouva
Yhteen lisättynä 100% tulee tosiaan 2.
Nollan voi kertoa vaikka x 1000 ja se on nolla etelleen. Tai vaikka sata kertaa enemmän kuin 0 onpi 0.
 
vähän tekisi mieli ostaa lagavulin uudelle kierrokselle, se oli muistaaksnei hemmetin hyvää, taisi tyhjentyä vuodessa!

kaikissa muissa on mennyt useita vuosia
Hieman jopa kateudella tarkastellen, taitaa olla viitisentoista vuotta siitä, että yksikään viskipullo olisi kestänyt seuraavaan päivään, laadusta riippumatta.

Viime vuosina toki todella paljon harvemmin niitä tullut hommattua onneksi.
 
Oon itekin painanu joskus nuorena tyyliin 79kg tällai 185-186cm mittaisena. Sillon oli hoikassa kunnossa.. nyt ollaan tosiaan iloisesti satkun toisella puolella.
ja on täälä taas höpinät, minulla oli kaamea työ saada paino yli 80kilon rajapyykin

ja painoin 68 kiloa kun aloitin kuntoilusalilla käynnin

188cm
Sama pituus ku V:llä, armeijaan mennessä 66 kiloa, sieltä poistuessa 330 vrk jälkeen 77 kg, vyön solki samassa reiässä.
#raja #sissi #sissikoulutusvarustus #110mettäyötä #pojastamieheksi

Nykyään enemmän, eikä sama vyökään enää riitä, mutta onneksi silti vyötärön ympärys on pienempi ku lantion tai rintakehän.
 
Back
Ylös Bottom