Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
afraid-aliens-believe-caption-captioned-cat-do-not-want-do-want-famous-quote-ufo-x-files-3641278720







Onneksi on tavallinen. 🤗


#TavallinenTyynyOn
#MukavaVartalolle
#MihinSitäToistaEdesTar---



so-shiny-7455.jpg
Kirjotas googleen buttress pillow.
Kuin tehty sinua varten.
1696609986592.jpeg
 
Mulla on litratolkulla konjakkia ja muuta vastaavaa ollut kanssa vaikka kuinka kauan, olut ei vaan tahdo säilyä.
Joskus sanoin että siinä vaiheessa kun tulee mitta täyteen niin aloitan itteni hengiltä juomalla ne tuhoamalla, 2019 aloitin tämän urakan mutta ainoa uhri oli mokkula joka lattialla ja jostain syystä avattu konupullo oli kaatunut sen päälle. Siinä meni 100 euroa konussa ja 250 euroa reitittimessä rauha hänen muistolleen.
Projekti jäi siihen puolikkaaseen pulloon, tuli paha olo.

Sen jälkeen avannut kerran konjakin, senkin herr doctorin ohjeen mukaiseen naudan ulkofileen kermakastikepohjan liekitykseen. On muuten edelleen 75% pullosta vaikka liekitellyt ajoittain ruokaa.
 
Sen jälkeen avannut kerran konjakin, senkin herr doctorin ohjeen mukaiseen naudan ulkofileen kermakastikepohjan liekitykseen. On muuten edelleen 75% pullosta vaikka liekitellyt ajoittain ruokaa.
Lumumbaa! Eli konjakkikaakaota ja kermavaahtoa. Juotat Poppikselle sen pullon kaakaolla, koska kyllähän hyvä känni kuuluu parisuhteiden alkumetreille, niin näkee millaisia mörköjä tulee kaapista.
 
Oon itekin painanu joskus nuorena tyyliin 79kg tällai 185-186cm mittaisena. Sillon oli hoikassa kunnossa.. nyt ollaan tosiaan iloisesti satkun toisella puolella.
 
ja on täälä taas höpinät, minulla oli kaamea työ saada paino yli 80kilon rajapyykin

ja painoin 68 kiloa kun aloitin kuntoilusalilla käynnin

188cm
 
Mulla on litratolkulla konjakkia ja muuta vastaavaa ollut kanssa vaikka kuinka kauan, olut ei vaan tahdo säilyä.
Joskus sanoin että siinä vaiheessa kun tulee mitta täyteen niin aloitan itteni hengiltä juomalla ne tuhoamalla, 2019 aloitin tämän urakan mutta ainoa uhri oli mokkula joka lattialla ja jostain syystä avattu konupullo oli kaatunut sen päälle. Siinä meni 100 euroa konussa ja 250 euroa reitittimessä rauha hänen muistolleen.
Projekti jäi siihen puolikkaaseen pulloon, tuli paha olo.

Sen jälkeen avannut kerran konjakin, senkin herr doctorin ohjeen mukaiseen naudan ulkofileen kermakastikepohjan liekitykseen. On muuten edelleen 75% pullosta vaikka liekitellyt ajoittain ruokaa.
Missä ne konjakit on? 😇
 
Back
Ylös Bottom