Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu on tähty virsu ruasta
Sysistä pärän päistä
Pärän raon raiskesta
Kyrpe kullasta ja hopesta
Ken kullia mux kussu
Kuin kulta pallosex
Sen suu rupen tulkon
Kiel sammaloitukon
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka pitkät kädet sinulla on? Onko samanlaista pituutta myös muissa "jäsenissä"? Kaverin -Alician - puolesta kysyn.

No toki pelit ja pensselit löytyisi asennushommiin, mutta en tiedä riittääkö mentaalipuoli, käsittääkseni vaatii aika rajut roolileikit ennen kuin on proppu Mistress Alician seinässä.
Tämä hyljesoutu vitsi(?) oli tosin ajatuksena niin päin, että makaa niin ison vatsan päällä, ettei kädet yllä siihen penkkiin millä oma vatsa lepää. ;-)
 
Ruokaosio on näitä varten, ei tartte pätkäpaastolaista kiusata tuollaisella.

Illalla oli ihan paskana mutta yllättävän hyvin sitä pystyy näköjään ihan suorittavaa työtä tekemään töissä.
 
Ei vitsit mä en usko tätä itsekään. Eilen taskuparkkeerasin auton jo kolmannen kerran tänä vuonna. Ja nyt on alla vielä isompi laina-auton!

Mistä tuli mieleen että mun auto piti olla kolarikorjauksessa 4 päivää, tänään on kuudes arkipäivä. Sijaisauton sopparissa luki että 8 päivää mulla eli tänään viimeinen päivä.
 
Screenshot_20231003_114523_Nordnet.jpg

No niin. Game is on.
 
joko se Pippos on käyny sielä verstaalla hetkuttelemassa?
 
Olis ollu kiva kun Sampo olis vaan paisunu lisää, ostanu Nordeaa halvalla eikä myyny. Sellanen Suomen Berkshire&Hathaway (Buffetin moniala lafka). Nythän olis hyvä ostaa kaikenlaista kivaa kun on halpaa ja itsellä ok tulokset, mut lähti nyt rönsyt vakuutuspisnetistä ja kun rahat on jaettu niin... 😕

Mandatumista: mulla on pikkusalkku TraderOne, Mandatumin. Toisin kuin Nordea ja Nordnet, niin tuonne pystyy ostamaan esim HongKongin ja Australian pörssistä. Mihinkä tässä maailmassa luottaisi ellei Hongkongista ostettuihin Bank of Chinan osakkeisiin? Ostin vastapainoksi hieman Lockheed Martin kun hinta tuli alas. Pieniin ostoihin halvempi kuin Nordnet USA, Honkong 10,- per kauppa minimi, Nordnet minimi 15,- USAan. Nordea minimi 8,-, mutta Hongkongista ym ei saa ostettua.

Mitäs ostaisi Australiasta?
 
Back
Ylös Bottom