pidämme keskustelun silti asiallisena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko tilannu jo semmoiset Bostonilaiset design-stringit viitaten samoihin kuviin?paljaspyllyalushousut ON!
olen Aliisan instaramkuvista havaannu
Minä en pahemmin käytä kalsareita shortsien kanssa, pari vuotta takaperin on yksi ryhmäkuva missä minä etualalla ja kuvassahan ei muuten vikaa mutta näyttää kuin olisi sellainen puolihuolimaton.Kesäsin paljaskullialushousut aina. Kuka normaaleja ny shortsien kanssa käyttää. Mukavat ohkaset hyvinlaskostuvat shortsit. Paitsi kun ulkona koittaa tehdä hommia kesäshortseissa ni aina tarvii naapurin rouvaa auttaa ties missä jutussa. On kyllä avuton. Hö. Joku vittu rännie putsaus kuumana kesäpäivänä
miksei ole paljaskullialushousuja:keksitty
paljaspyllyalushousut ON!
Etkö sää oo muutenkin enemmän rännin sotkija -tyyppiä.Joku vittu rännie putsaus kuumana kesäpäivänä
Eikö sepaluksella varustelut alushousut ole vähän niin kuin tuollaiset, jos pukiessa asettelee *****:n siitä sepaluksesta?
Naisten kalsareista löytyy kivan tuntuinen paikka, mihin jorma laitetaan.kyllä vastaavissa kalsareissa täytyisi olla joku kivan tuntuinen paikka mihin se Jorma laitettaisiin
Pitäisikö hankkia Archachatina Marginata Ovum katso liitettä 259264
Amatimies:
Naisten kalsareista löytyy kivan tuntuinen paikka, mihin jorma laitetaan.
Minäkään en tuomitse. Jätin tarkoituksella tulkinnan vapauden.Joo, mielestäni miehetkin voivat käyttää naisten pikkareita. Ei se väärin ole.
KylläPitäisikö hankkia Archachatina Marginata Ovum katso liitettä 259264