Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomahawk on varmasti kaikille tuttu, mutta Gunner Jensenillä on Traumahawk.

hehe

Semmoinen lähtee nimittäin välittömästi tilaukseen.
 
"HBL: Helsingissä järjestettiin lapsille sukupuolineutraalit urheilukisat – Opettaja tyrmistyi tuloksista

HBL:n mukaan liikunnanopettaja pelkää, että sukupuolineutraalit kisat vähentävän tyttöjen motivaatiota liikkua ja urheilla" Iltalehti.fi

Höhöö. Arvatkaapa, osuiko mitalisade tyttölapsille? Ihan vaan sen vuoksi, että jos joku mahdollisesti kokee vaikeaksi osallistua tyttöjen/poikien sarjaan, niin viedään sitten kaikilta tytöiltä mahdollisuus saada onnistumiskokemuksia urheilussa.
 
Maanantai...
Viikonloppu kaalikeitolla paitsi eilen ihen mehevä annos pekonia eli suolaa. Janohan siitä seurasi, joten vettä tuli hörpittyä.
Kaalikeitto + vesi = monta kusireissua yöllä.
Väsyttää ihan helvetisti.
 
Rakko kestää, mutta kiinnostaako siinä kusihädässä pyöriä punkassa, niin useimmiten ei. Joten: kyllä nyt yhdet kuset pitää ainakin yössä käydä lirauttamassa.
 
Normiyö menee 0..1, mutta nyt olosuhteiden johosta kertoja oli 5.

Litra kahvia takana. Onneksi uusin buildi softasta ei toimi niin voi ottaa vähän rennosti kunnen korjaus tulee.
 
Aika nopeesti kuluu paljasjalkakengät. Pohjat siliät. Voi toki johtua siitä, etten muita kenkiä käyttäny ollenkaa. Kävelyt, juoksut ja kaik. Olin suorissa housuissa ja pikkutakissa töissäki nakujalkakengillä 😄

Tilaan talveks talvimallit.
 
Eilen meinas olla kurkku karhea ja sellainen ihan snadisti kipeä olo, hieman palelua ja ajatus tahmea.
Sama jatkui tänäänkin aamulla mutta yksi työjuttu pakko hoitaa ja kun kerran tulin niin vähän muutakin samaan vauhtiin, vaikka kuinka otin rauhallisesti niin aamupäivän aikana km kävelyä.
Tänään saa jäädä sali välistä mutta huomenna sais olla kondiksessa kiitos.

Kostan maailmankaikkeudelle ja käyn hakemassa pekonia kaupasta, kippaan ne parin suikaloidun kananfileen kanssa pannulle.
 
20230925_111109.jpg

Ilahduttava heippalappu rappukäytävässä 🤩 Jollakin naapurilla on näemmä vihdoin ottanut hermoon taloon keväällä muuttanut mölyapina. Älämölö on ollut lähes päivittäistä eli ihan pikkuasiasta ei nyt olla huomauttamassa.
 
Aika nopeesti kuluu paljasjalkakengät. Pohjat siliät. Voi toki johtua siitä, etten muita kenkiä käyttäny ollenkaa. Kävelyt, juoksut ja kaik. Olin suorissa housuissa ja pikkutakissa töissäki nakujalkakengillä 😄

Tilaan talveks talvimallit.

miksei ole paljaskullialushousuja:keksitty

Minä vain kysyn
 
paljaspyllyalushousut ON!

olen Aliisan instaramkuvista havaannu
 
Back
Ylös Bottom