Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jopas ollut uusissa töissä hulinaa, saanut kyllä oppia urakalla. Is nice.

Palkitsin itseni hankkimalla kameran ja huomenna siihen linssin, jos opettelisi lisää uutta. Tämä hullutus lähti siitä kun en saanut revontulista edes siedettävää kuvaa niiden kerrankin sattuessa kotona ihmeteltäviksi.

Jos joku tarvitsee niin noin puolen vuoden päästä todennäköisesti myynnissä kerran käytetty kamerasetti.

Vahva ehdotus kuvauskohteeksi alastomia naisia!

Kyllästyin aikoinaan kuvaamiseen ja linsseihin vaihdoin kaikki RX10iv pokkariin. Hyvä kamera, lähtee mukaan aina luontopolulle. Tai lähtis jos kävisin.
 
Jopas ollut uusissa töissä hulinaa, saanut kyllä oppia urakalla. Is nice.

Palkitsin itseni hankkimalla kameran ja huomenna siihen linssin, jos opettelisi lisää uutta. Tämä hullutus lähti siitä kun en saanut revontulista edes siedettävää kuvaa niiden kerrankin sattuessa kotona ihmeteltäviksi.

Jos joku tarvitsee niin noin puolen vuoden päästä todennäköisesti myynnissä kerran käytetty kamerasetti.

Tällaisia asioita pitää aina lähestyä ostamalla ensin kaikki parhaat ja kalleimmat vehkeet.
Miten kuvata revontulia käytännössä ja kiinnostaako se edes oikeasti itseä, niitä voi miettiä sitten myöhemmin.
 
Taas jotain noituutta!

Heräsin aamulla kun naamaa kutitti. Hemmetin pitkä hius kiemurteli kaikki herkimmät kohdat.
 
fara.jpg
 
Tällaisia asioita pitää aina lähestyä ostamalla ensin kaikki parhaat ja kalleimmat vehkeet.
Miten kuvata revontulia käytännössä ja kiinnostaako se edes oikeasti itseä, niitä voi miettiä sitten myöhemmin.
Tässä tulee taas tää mun mielikuvituksettomuus(?) ilmi. Ymmärrän tasan tarkkaan miten kamera toimii ja teknisesti voin ottaa haluamiani kuvia...en vain osaa visualisoida millaisia kuvia haluaisin ottaa.
 
Eikö @Kajsna oo juossu jo Cooperin kaikkien puolesta? Ite ainakin anon vapautusta tuolla perusteella. Kaivuriin voin tulla sit, kun otetaan kulttuuripäivä Savossa :D

Hieman ehkä yllättäen perjantai vaikuttaisi olevan viikon pirtein päivä.

Voin osallistua Cooperiin, jos sen voi suorittaa sähköpolkupyörällä ajaen. Olen nimittäin ihan liian vanha juoksemaan.

Tänään on ruokana mansikkatäytekakkua 😋

Täytyy kuunnella kehoa: se kuulemma kertoo, mitä ravintoa tarvitsee.
 
Vahva ehdotus kuvauskohteeksi alastomia naisia!

olen ilmoittautunut mm. tällä palstalla vapaaehtoiseksi -> ensimmäinenkään ei ole ilmoittautunut valokuvattavaksi

vaikeeta on niiden vosujen löytäminen tuohonkaan hommaan

muita vaikeaksi osoittautuneita aktiviteetteja: mm.
-kavinjuonti
-teenjuonti
-kävely
-polkupyöräily
-paneminen
-nukkuminen
 
olen ilmoittautunut mm. tällä palstalla vapaaehtoiseksi -> ensimmäinenkään ei ole ilmoittautunut valokuvattavaksi

vaikeeta on niiden vosujen löytäminen tuohonkaan hommaan

muita vaikeaksi osoittautuneita aktiviteetteja: mm.
-kavinjuonti
-teenjuonti
-kävely
-polkupyöräily
-paneminen
-nukkuminen
Mä kyllä tarvisin boudoir-kuvia voimaantumiseen 🤔
 
olen ilmoittautunut mm. tällä palstalla vapaaehtoiseksi -> ensimmäinenkään ei ole ilmoittautunut valokuvattavaksi

vaikeeta on niiden vosujen löytäminen tuohonkaan hommaan

muita vaikeaksi osoittautuneita aktiviteetteja: mm.
-kavinjuonti
-teenjuonti
-kävely
-polkupyöräily
-paneminen
-nukkuminen

Helvetti ku tänne on ollu tulossa naikkosia väkisin yhtymään. mm perheellinen naimisissa oleva. Oli lopulta sanottava suoraan että ekkönää ymmärrä ettei käy. Lenkille pyytelijöitä on. Tinderin poistin just äske. Hirvee määrä tykkäyksiä. Pelkästään viikko lahdessa toi reilu 100kpl sieltä. Toki 95% sellasia jotka ei miellytä silmää. Ei millään jaksa, eikä aikaa ole.
Toki tarpeet hoituu yhden sieltä löytyneen kanssa. Vähän on liiankin kivaa :nolo: Mut mikäs siinä.

Ohjaan loput ääsjoelle.
 
Ainut nainen, joka on jotain ehdotellut vuoteen, oli head hunter. En lämmennyt.
Aattelin ite käydä kuunteleen yhden haastiksen maanantaina. Ois tuotetalo taas vaihteeksi näiden konsulttihommien sijaan.

Ja ruoaksi tuliseksi tuunattua intialaista. Jahka sieltä Woltin setä kerkeää paikalle. Oli kerenny kertyyn lounarikortille taas saldoa, niin pitäs varmaan noitakin koittaa käytellä veks.
 
Back
Ylös Bottom