Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mun pitäs saada ilmanvaihtohommat teetettyä halliin ja onkin oikeastaan ainoa asia mihin menee setelirahaa, pieni pinkka.
Viimevuonna kyselin aika monesta eri paikasta tarjouksia hommaan ja yhdestä vastattiinkin: Ei ehi.

Aattelin nyt ootella vielä tohon kevät talveen, saiskohan sitten edes vastauksia tarjouspyyntöön?

Mua jotenkin hämmensi kun laitoin selkeät kuvat ja nekin vielä niin että ei tartte laitteiden orjallisesti noudattaa niitä vaan saa ehdottaa vapaasti, ei pitäisi olla mitenkään erikoinen homma ja ihan perusjuttuja.
Mikset tee ite, ei se mitään rakettitiedettä ole...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitäpaitti, ei kai suomessa oo missään liikennevaloristeystä ilman, että ennen valoja nopeus laskettais kuuteenkymppiin ja myöhemmin risteyksen jälkeen vasta nostetaan taas maantienopeuteen. Jos jossain on valot satasen alueen keskellä, niin kertokaa toki.

Valtioneuvoston asetusliikenteenohjauslaitteiden käytöstä​

Valtioneuvoston päätöksen mukaisesti säädetään tieliikennelain (729/2018) 70 §:n 1 momentin nojalla:

3 §​

Liikennevalo nopeusrajoitetulla tiellä​

Liikennevaloa saa käyttää, jos suurin sallittu nopeus on enintään 70 kilometriä tunnissa. Suojatiellä liikennevaloa saa käyttää, jos suurin sallittu nopeus on enintään 60 kilometriä tunnissa.
 
Panostin meidän parisuhdeaikaan 🥰
 

Liitteet

  • FB_IMG_1695109790052.jpg
    FB_IMG_1695109790052.jpg
    103,6 KB · Katsottu: 59
Kommenttini sähköauton kiihtyvyydestä oli sarkasmia.

Mutta usein lähden risteyksestä/ ympyrästä poljin pohjassa 😄 Kaasua ei ole, eikä bensaakaan. Mutta ei tuo mopoauto kiihdykkään ku 7s 0-100. Ja tulee kiihdytettyä max 60kmh asti. Paitsi jos 30/40kmh rajoitus.
 
Moniko auton 0-100 kiihtyvyyttä hehkuttava sähkö tai bensa-autoilija on polkenut liikennevaloista koskaan ihan oikeasti kaasu pohjassa? Minä: en koskaan.

omalla ei tietenkään, mutta laina autolla (ei yksityishenkilön) tottakai

sitähän saa polkea kuin vierasta sikaa kun ei ole oma

mistäs kuntiti, tuo sanonta on peräisin?
 
Taas eläinlkrkeikka, koska kisu pissinyt lattialla muutaman kerran. Virtsanäyte puhdas, UÄ normaali. Lienee stressireaktiota sokeudesta. Nyt meillä on Feliway-haihdutin tuottamassa rauhoittavia feromoneja 😻
 
kyllä se näin on että piereskely se on Miesten hommaa
 
Minä pieraisin kerran koulupoikana erittäin kuuluvasti enkä jäänyt siitä etes kiinni, koska pokkani piti täydellisesti
 
Minä en edes uskalla mitään kaasu pohjaan ja kytkin ylös juttuja, olen varma jonkun paikan laukeavan siihen paikkaan.
Joskus kun tuli ajettua rokkirallia niin monilla oli tämä taktiikka ja siellä ne sudittelu lähdössä kun itse ekassa mutkassa, ellei ole jotain kunnon avustimia ja vajaavetoinen niin varmaan surkein tapa lähteä. Ellei sitten vain halua kumia polttaa.
 
Back
Ylös Bottom