Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Sähköautojen kiihtyvyyden maailmanennätys välillä 0–100 km/h on nyt 0,956 sekuntia. Tämä kiihtyvyys tarkoitti samalla sitä, että satasen vauhti rikkoutui 12,3 metriä lähtöviivan jälkeen.

Siinä aika vikkelä auto. Sähköautoilla tärkeintä on nopea kiihtyvyys. 12,3 metriä satkun nopeuteen olis rehti. Saa polttis autot järkeillä.
 
Mun pitäs saada ilmanvaihtohommat teetettyä halliin ja onkin oikeastaan ainoa asia mihin menee setelirahaa, pieni pinkka.
Viimevuonna kyselin aika monesta eri paikasta tarjouksia hommaan ja yhdestä vastattiinkin: Ei ehi.

Aattelin nyt ootella vielä tohon kevät talveen, saiskohan sitten edes vastauksia tarjouspyyntöön?

Mua jotenkin hämmensi kun laitoin selkeät kuvat ja nekin vielä niin että ei tartte laitteiden orjallisesti noudattaa niitä vaan saa ehdottaa vapaasti, ei pitäisi olla mitenkään erikoinen homma ja ihan perusjuttuja.
 
Sähköautoilla tärkeintä on nopea kiihtyvyys.
En ymmärrä miksi? Ihan oon aina pysyny ahtamattomilla polttomoottoreilla liikennevirran mukana, yleensä niinpäin käy, että valoista lähdettäessä se edellämenevä haaveilee tai tupeltaa jotain ja pitää ite höllätä.

Sitäpaitti, ei kai suomessa oo missään liikennevaloristeystä ilman, että ennen valoja nopeus laskettais kuuteenkymppiin ja myöhemmin risteyksen jälkeen vasta nostetaan taas maantienopeuteen. Jos jossain on valot satasen alueen keskellä, niin kertokaa toki.
 
Back
Ylös Bottom