Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tässä viimeaikoina kaikkea ihmeellisyyttä ollut, kuten keskustan kuppilassa lauantaiyönä karaokessa cokislasi pöydällä.Keväällä tein keski-ikäisyyden huipentuman, olin yksin viihteellä, iloitsin siitä että pystyin ajamaan Prisman kautta kotiin hakemassa iltapalaa, Prisma menee kiinni klo 23
Povaan sulle tuota kokemusta jatkossa säännöllisestiOnhan tässä viimeaikoina kaikkea ihmeellisyyttä ollut, kuten keskustan kuppilassa lauantaiyönä karaokessa cokislasi pöydällä.
Lähdin eilen ajoissa viihteeltä kotiin
keski-ikäisyyden huipentuman, olin yksin viihteellä, iloitsin siitä että pystyin ajamaan Prisman kautta kotiin
Setä kävi kesällä viihteellä.
En minäkään käy koskaan yksin.Kateeksi käy teitä henkisiä nuoristolaisia, jotka jaksatte vielä käydä viihteellä.
Paitsi että ei edes käy, ei kiinnosta vittuakaan enkä edes muista koska olen viimeksi käynyt minkäänlaisessa baarissa paitsi joskus työreissujen yhteydessä parilla iltakaljalla kun mitään muutakaan tekemistä ei ole.
En minäkään käy koskaan yksin.
Aamulla olin pyörälenkillä. Täällä on paljon pyöräteitä suljettu katutöiden vuoksi. Yön sankarit olivat tietenkin työmaalta löydetyltä rautakangella hakaneet aidat irti, että ei tarvitse kiertää, vaan suorilta läpi. No minä tietenkin myös oikaisin. Kun kengät on lukoilla kiinni polkimissa, niin meinasin tippua samaan työmaakaivantoon, johon oli jo pari skuuttia nakattu.Bonuksena ajelin skuutilla kotiin 6km, säästääkseni 15€ taksissa.
Se palava auto oli Citikka ds3 tuon takanaSanokaapa asiantuntijat mikä tuo auto on?
Video: Auto leimahti ilmiliekkeihin Prisman parkkihallissa
Auto syttyi tuleen Seppälän Prismassa Jyväskylässä. Hurja tilanne tallentui silminnäkijän kuvaamalle videolle.www.is.fi
Syksy saa, minä en.