Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kans nukuin kahdeksaan, tosin en oo päässyt vielä sängystä ylös. Tänään tankkaus päivä ja ajatuskin hiilareista tekee nälän. Mannapuuroa aamupalaksi ❤️
 
Keväällä tein keski-ikäisyyden huipentuman, olin yksin viihteellä, iloitsin siitä että pystyin ajamaan Prisman kautta kotiin hakemassa iltapalaa, Prisma menee kiinni klo 23 😁
 
Kuulkaapas juniorit. Setä kävi kesällä viihteellä. Asustuksena oli pikkutakki ja nahkakengät. Toimintaan luului seksikkään naisen eläkesuunnitelmien pohtimista, elämänohjeiden jakamista nuorisolle sekä kaverin häpeämistä, kun kaatoi olutta niiden päälle. Lisäksi kieltäydyin p****sta, lähdin nukkumaan ennen pilkkua ja sensijaan, että olisin matkalla tursuttanut rullakebun rinnuksille söinkin sivistyneesti haarukalla ja veitsellä. Aamulla heräsin tikkana kuudelta kuten aina. Yö on kyllä aivan erinäköinen kokemus kaksiteholasien läpi tarkasteltuna. 🥸
 
Keväällä tein keski-ikäisyyden huipentuman, olin yksin viihteellä, iloitsin siitä että pystyin ajamaan Prisman kautta kotiin hakemassa iltapalaa, Prisma menee kiinni klo 23 😁
Onhan tässä viimeaikoina kaikkea ihmeellisyyttä ollut, kuten keskustan kuppilassa lauantaiyönä karaokessa cokislasi pöydällä.
 
Lähdin eilen ajoissa viihteeltä kotiin

keski-ikäisyyden huipentuman, olin yksin viihteellä, iloitsin siitä että pystyin ajamaan Prisman kautta kotiin

Setä kävi kesällä viihteellä.

Kateeksi käy teitä henkisiä nuoristolaisia, jotka jaksatte vielä käydä viihteellä.

Paitsi että ei edes käy, ei kiinnosta vittuakaan enkä edes muista koska olen viimeksi käynyt minkäänlaisessa baarissa paitsi joskus työreissujen yhteydessä parilla iltakaljalla kun mitään muutakaan tekemistä ei ole.
 
Kateeksi käy teitä henkisiä nuoristolaisia, jotka jaksatte vielä käydä viihteellä.

Paitsi että ei edes käy, ei kiinnosta vittuakaan enkä edes muista koska olen viimeksi käynyt minkäänlaisessa baarissa paitsi joskus työreissujen yhteydessä parilla iltakaljalla kun mitään muutakaan tekemistä ei ole.
En minäkään käy koskaan yksin.
Saattaa olla kuukausiakin helposti etten käy missään ja sitten taas joskus on kuukausia jolloin käyn joka viikonloppu jossain, ne tosin harvassa.
 
No mä oon opetellut käymään yksin. Enemmän oon käyny yksin keikoilla. Usein kutsutaan johonkin remuporukkaan kun porukka näkee että oon yksin.
Oon aika introvertti ja harvoin aloittelen keskustelua vieraiden kanssa. Usein ne on just jotain vieraita miehiä jotka aloittaa keskustelun.
 
Bonuksena ajelin skuutilla kotiin 6km, säästääkseni 15€ taksissa.
Aamulla olin pyörälenkillä. Täällä on paljon pyöräteitä suljettu katutöiden vuoksi. Yön sankarit olivat tietenkin työmaalta löydetyltä rautakangella hakaneet aidat irti, että ei tarvitse kiertää, vaan suorilta läpi. No minä tietenkin myös oikaisin. Kun kengät on lukoilla kiinni polkimissa, niin meinasin tippua samaan työmaakaivantoon, johon oli jo pari skuuttia nakattu. 😅
 
kuten Kauko meitä on

IMG_5746.jpeg


&kaveri

IMG_5748.jpeg
 
Back
Ylös Bottom