Lissu pisti jo ennakkotilauksen vetämään.Pitäskö tehdä OF versio missä on alasti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lissu pisti jo ennakkotilauksen vetämään.Pitäskö tehdä OF versio missä on alasti?
Asiaa tikusta ja tikun vierestä, tarinaa milloin tölkin, milloin tuopin takaa. Tai sikarin tai ananaksen. Mutta aina alasti.Mikähän on seuraava hömpötys minkä keksisi?
Tubettelut alkaneet tuottamaan ihan rahaakin, ainakin sen verran että niillä saa oluet.
Pitäskö tehdä OFFTOPIC versio missä on alasti?
Mikähän on seuraava hömpötys minkä keksisi?
Tubettelut alkaneet tuottamaan ihan rahaakin, ainakin sen verran että niillä saa oluet.
Pitäskö tehdä OF versio missä on alasti?
Ai niin...
Ksteel Jkl 8mm rst-tanko 4,80e/metriKilohinta edellä aina, joissain tuotteissa toki laatuvaatimuksia eli merkki/valmistaja myös, mutta kriteerien sisällä sitte.
Monesti oletetaan suoraan, että isommassa pakkauksessa kilohinta alempi, mutta kyllä valmistajat ja kauppiaatki tietää tämän, ei päde joka kerta.
Esim. ketsuppi taannoin, säästöpakkauksen (olikohan 1,25 kiloa) kilohinta oli lähes puolitoistakertainen puolen kilon pulloon...
Alatte tekemään @orsilla1 kanssa breakdance videoita.Mikähän on seuraava hömpötys minkä keksisi?
Pitäskö tehdä OF versio missä on alasti?
Eihän sillä, jos sä saat kicksejä siitä että homot kuolaa sun perään niin pitäähän sitä kokeillaAi niin...
Joka kerta mun hyviin ideoihin on joku mukaeste.
Alasti.Alatte tekemään @orsilla1 kanssa breakdance videoita.
Niinno mä aattelinkin jos ois selostus på svenska, ois jotenkin enempi asiaankuuluvaa.Eihän sillä, jos sä saat kicksejä siitä että homot kuolaa sun perään niin pitäähän sitä kokeilla
Mä voin selostaa sen sittenNiinno mä aattelinkin jos ois selostus på svenska, ois jotenkin enempi asiaankuuluvaa.
Kukas se olikaan palstan Saksan taitaja, siitäkin sitten oma kieliversio.Mä voin selostaa sen sitten
Saksaa en osaaKukas se olikaan palstan Saksan taitaja, siitäkin sitten oma kieliversio.
Mä oon ostanut nykyään tuore ananasta, maistuu paljon paremmalta kuin purkkiananas.Hyvä vinkki! Ananasta tulee syötyä. Ihan maun vuoksi.
Vääntyykö ranka nukkuessa?On ollut pitkän aikaa joka öinen riesa herätä aamuyöllä selkäkipuun, viimeyönä herääminen 3.30. Ei se päivisin ole kipeä, toki huomaa että kroppa saattaa muuten olla aivan jumissa ja kankea.
Paitsi breakata, osaan myös sujuvasti saksaa (oikeasti, breikata en enää pysty, liikaa fläsää)Kukas se olikaan palstan Saksan taitaja, siitäkin sitten oma kieliversio.
Ai saatana, siinä muuten oliskin sellainen show, että. Meikäläinen pyörii alasti selällään ja samaan aikaan kotikatsomoissa...Alasti.
No Kenwood.Kuka piiskais mut salille nyt?