Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
jos benari niin ykkönen, kakkonen, kolmonen tai nelonen

Minen tarvi isoa henkilöautoa, yksin sillä kuitenkin ajelen, joskus kaupasta muovipussi seuranaan

Vokotille sopisi lestadiolainen, leskeksi jäänyt kuuden lapsen äiti. Loppuisi se viikonloppujen paheellinen elämä ja iltapäivään nukkuminen. Lauantaisin heräisi kahdeksalta kahvin ja tuoreen pullan tuoksuun.

Olet siinä mielessä erittäin väärässä, että näytät kuvittelevan näiden HR kuvioiden syntyvän esihenkilöiden toiveesta ja iloksi:LOL:

Kyllä se todellinen oleellinen keskustelu jne käydään ihan eri tilanteissa.
En kuvittele. Olen itsekin pitänyt kehareita enkä tosiaan tee sitä huvikseni. Minun täytyy pitää ne, koska mun pomo niin määrää. En tiedä kuka keharit on keksinyt ja miksi, mutta sama turhuuden kokemus molemmin puolin pöytää. Pomona olen kuunnellut ymmärtäväisesti ja sitten varmistanut, että alainen tietää, ettei mulla ole valtaa muuttaa mitään. Palkat tulee taulukosta. Koulutuksiin on selkeä budjetti enkä vastusta mitään mikä pysyy siinä. Jos alainen on tyytymätön työnkuvaansa niin ei minulla ole valtaa keksiä uutta. Me tehdään mitä me tehdään enkä minä sille mitään voi. Kannustan kyllä jokaista seuraamaan omaa tähteään ja ilmoitan olevani surullinen mikäli se vie meidät eroon toisistamme. Joskus olen oikeasti iloinen. Yleensä olen tiennyt jo ennen keharia missä tyypit seilaa, koska olen puhunut niiden kanssa satoja tunteja vuoden mittaan. Mieluiten välttelen esimiesasemaa, että saan itse valikoida kenen juttuja jaksan kuunnella.

1000041283.webp
siinä soiva peli mitä oli Milanossa kadut väärällään!

Minkä tähden sähköautot pitää lähes aina olla joko tuommoisia saippuakotelon näköisiä tai sit jotain pikacuja 🤔 helpottais varmaan siirtymääkin sähköisyyteen jos sitä ei ulospäin erottais jo kilometrin päästä. Sama juttu oli alkuun paljasjalkakenkien kanssa, erikoisuutta erikoisuuden tähden.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom