Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Montako sekuntia, minuuttia tai erää robbe pärjää kehässä?

Jos mitään ei ole sovittu niin veikkaan että alle 2min ja se on katollaan

Toi Joshua väisteli nolosti Furya ja Wilderia, Robbe kävi sentäs ottamassa Wilderia vastaan ja kesti yli 2min, melkein jopa kolme! Ihan kovimmassa kondiksessa urallaan tää matsi Robbelle niin vois jotain uskaltaa salaa toivoa, mut eiköhän se ole lights out valitettavasti. Veikataan nyt kuitenkin että vasta viidennessä erässä.
 
Vegaaninen juusto on yksi hirveimmistä asioista, mitä oon ravintolassa suuhuni pistänyt.. yöks.
Onko sellaista edes olemassa? Olen ymmärtänyt, että juusto valmistetaan maidosta. Minkä vegaanisen olion maitoa vegaanisen juuston valmistukseen käytetään?

Vai onko kyseessä kenties taas juustonkaltainen valmiste?

Aikoinaanhan voimariinin nimi piti muuttaa oivariiniksi, koska se ei ole voita, ja joidenkin yrttiteiden nimistä piti poistaa tee kun eivät sisältäneet oikeaa teetä. Miksei tähän enää puututa?

Onko tääki jotain sateenkaarihippaa, että sukupuolia on sata ja siksi persiljaa pitää saada sanoa lihaksi, jos se tuntee itsensä lihakasviksi?
 
Aikoinaanhan voimariinin nimi piti muuttaa oivariiniksi, koska se ei ole voita, ja joidenkin yrttiteiden nimistä piti poistaa tee kun eivät sisältäneet oikeaa teetä. Miksei tähän enää puututa?
Eikös siihen kuitenkin puututa? Liha-sana ei ymmärtääkseni saa esiintyä missään vegevalmisteen nimessä, lisää sääntöjä linkin takaa.

 
Ihan varteenotettava vaihtoehto.

Sitten illan pääottelu. Ikkunan eteen olisi saatava noin 1,5m tilaa.

katso liitettä 254126


Nyt kun joutuu ulkopuolisen motivaattorin kannustamana raivaamaan... Niin ikkunarempan valmistuttua voi maalata seinän ennen kuin laittaa kamppeet takaisin paikalleen.
Ja varoittimeen uusi patteri ja paikalleen.


#tiiänettäaiot
#työlista
 
Minkä vegaaniolion maitoa vegaanisen juuston valmistukseen käytetään?

_108336500_gettyimages-1032378318.jpg

goat_willamette_restoration_project_18.jpg

sheep-eating-grass.jpg






cheese-mouse-trap.gif


😁
 
Montako sekuntia, minuuttia tai erää robbe pärjää kehässä?

Jos mitään ei ole sovittu niin veikkaan että alle 2min ja se on katollaan
Sanoisin samoin kuin maltsu että viidennen erän hujakoilla loppuu ottelu, mutta sellaisessa ristiinlyöntitilanteessa jossa Joshua ottaa kopin ja tko voitto Robbelle.
 
Minäkin olen kummastellut kasvisruokatrendiä, jossa pyritään korvaamaan liharuokien lihat jollain epämääräisillä kasvisperäisillä könteillä. Maailmalla on kuitenkin iät ja ajat syöty kasvia ilman aikomustakaan sekoittaa ruokaan lihaa ja reseptit on aikojen saatossa hiottu maukkaiksi. Olen itse kehitellyt kasvinsyöntiä kotioloissa ja pidän erittäin onnistuneina esim. kiinalaisten, intialaisten ja kreikkalaisten keksintöjä. Kyllä uppoaa linssi ja tofu, kun höystää oikein. Ravintolassa syön vegeosastolta ainoastaan Kotipizzan Super Seitan pizzaa. En tiedä miksi vanhasta kehnosta veistetty kebu lasketaan vegaaniseksi, mutta yllättävän hyvän pizzan siitä saa.
 
Back
Ylös Bottom