Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Piti lähteä ulkoilmatapahtumasta välissä pizzalle, kun seisoskelu alkoi kiristää ristiselkää. Ja vettäkin sataa. Eikä ole edes kenenkään herkkutissejä puristeltavaksi.

Pitääkö käydä vielä pubissakin ennen kuin menee takasin? Jos kympin tienoilla menis takaisin.

Varasin festaribussin puolille öin, kun arvelin että en millään jaksa olla kahteen asti. 😅
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös sulla ne omat seurustelulihakset ole siinä suht käsillä? nimim. kysyn vaan

No niitä nyt voi puristella kotonakin.

Kysynkö jodelista jonkun kahelin oluelle?

Olisi tuolla festarialueella työkavereitakin toki, mutta ovat ehkä enemmän viihteellä tänään kuin minä... niin en oikein tiedä kehtaako heille laittaa viestiä.
 
Enhän minä osaa käyttää tuota jodelia. Tuli sieltä jo pubiehdotus ja olin jo kysymässä, että kuinkakin kännissä siellä, mutta ei varmaan ole paras mahdollinen kysymys oluella olevalle. 😅

En välttämättä jonkun pulin seurassa viihdy, mutta jos rapajuopot ei käytä jodelia, niin sitten on pieni riski liian kokeneelle törpöttelijälle.
 
Enhän minä osaa käyttää tuota jodelia. Tuli sieltä jo pubiehdotus ja olin jo kysymässä, että kuinkakin kännissä siellä, mutta ei varmaan ole paras mahdollinen kysymys oluella olevalle. 😅

En välttämättä jonkun pulin seurassa viihdy, mutta jos rapajuopot ei käytä jodelia, niin sitten on pieni riski liian kokeneelle törpöttelijälle.
Nyt turha kikkailu pois, itselle mieluisaan ympäristöön nauttimaan olosta, seuraa lyöttäytyy tai seuraan lyöttäytyy universumin niin salliessa.

Jos ei, niin voi harjoitella itsensä kanssa olemista, mikä allekirjoittaneesta on yksi mukavimmista asioista maailmassa.
 
Nyt turha kikkailu pois, itselle mieluisaan ympäristöön nauttimaan olosta, seuraa lyöttäytyy tai seuraan lyöttäytyy universumin niin salliessa.

Jos ei, niin voi harjoitella itsensä kanssa olemista, mikä allekirjoittaneesta on yksi mukavimmista asioista maailmassa.

Ei täällä mitään muuta paikkaa auki ja järkeilin, että sieltä pääsee pois tarvittaessa. Osaan kohtuullisesti olla itsekseni kun olen harjoitellut sitä kyllä.
 
Ja siis osaan olla sinne kymppiin asti, mutta jos olisi kiva henkilö niin hänenkin seurassa osaisi ehkä olla sinne asti.
En ajatellut lähteä vessaan paneman,vaikka mikä ei sitäkään estäisi kun on 100 % single as fuck ja niin edelleen, että itse saanee päättää.

Lähinnä ajan kuluttelu ennenku.ylle sopivan artistin keikkaa kuiten prio 1.
 
Vettä sataa ja näyttö oli pisaroilla ja hankala kirjoittaa kävellessä jne.

Tilasin kookosstoutin.

Kohta varmaan olen känässä, kun baariminna tuumasi kaataessaan, että on 12 %
 
En ajatellut lähteä vessaan paneman,vaikka mikä ei sitäkään estäisi kun on 100 % single as fuck ja niin edelleen, että itse saanee päättää.
Varovasti sitten jos ennen keikkaa sattuu ajatuslipsahtus, moisesta saattaa joku sisäisesti nahistunut pahoittaa mielensä ja järjestyksenhenkilö ohjata ulkotiloihin nauttimaan illan jatkosta.
 
Jos tädillä on munat, niin täti on setä.

Juu... löytyi hän. Inssiopiskelija. Ihan mukavan oloinen. Isohkot pupillit, mutta voihan se olla, että täällä on hämärää. Ja on kuulemma menossa kans sinne festareille kympin jälkeen. Lähti just kauppaan. 😁
 
Back
Ylös Bottom