Woman tanda trunginda kuuhuushii. Gaigagaipa fuujii laik. Tanshinjin roudirir.Hänen kaulaansa.... Pitäisi jonku tutkia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Woman tanda trunginda kuuhuushii. Gaigagaipa fuujii laik. Tanshinjin roudirir.Hänen kaulaansa.... Pitäisi jonku tutkia..
Pyydäkkö nätisti, vai komentelet .Minä olen kalastanut paljon elämäni aikana. Ja hoitanut kaloja ihan työkseni monta vuotta. Kalaa en kauheasti syö mutta niitä on kiva pyytää.
Mä olen aina nätisti on muuten hassu sana tuo kalan pyyntiPyydäkkö nätisti, vai komentelet .
KolomeKaverin kuvaama Karppi. Nää lienee varsin harvinainen näky. Ite olin äimänkäkenä :d.
Mä olen aina nätisti on muuten hassu sana tuo kalan pyynti
Taisi Sylvi ostaa reilun kokoisen mansikkakakun kun ei ole sen koommin kuulunut mitään.
Joo, kyllä noita oli mullakin nauhalla, mutta todennäköisesti ei vaan just kuin muutama jakso sieltä täältä, kun ei oo sattunu oleen kotona nauhoittamassa.Muistin kyllä ite. Sarja oli ykkösjaksoa lukuun ottamatta vhs:llä ja tuli katottua läpi n kertaa.
Ei ole haitannut kyllä yhtään!Tässä kun on nyt muutaman päivän täällä lapissa pyörinyt, niin kieltämättä käynyt mielessä ajatus, jotta miten ois jos kiellettäisiin porojen kasvatus noin niinku elinkeinona. On meinaa vähän vitusti noita kiven älykkyydellä varustettuja sarvipäitä tien päällä.
Ei mitään hajuaJoo, kyllä noita oli mullakin nauhalla, mutta todennäköisesti ei vaan just kuin muutama jakso sieltä täältä, kun ei oo sattunu oleen kotona nauhoittamassa.
Muistatko muuten tai muistaako jengi sarjaa Rude Awakening? En muista millä nimellä se oli suomennettu. Tuli sunnuntai-iltana ja Sherilyn Fenn esitti semmoista vähän enemmän viinaan menevää leidiä, jolle aina sattui ja tapahtui. Toi kuulu aina nuoruuden sunnuntain darrarutiineihin. Tota varmaan esitettiin joskus ainakin sinne päin samoihin aikoihin kuin Lihaksia ja Luoteja.
Äsken kävin. Ei näkynyt. Samaa Vaasan rooniahan nekin myyvät.Varmaan samat mekaanikot asialla jotka rakensivat Olkiluoto 3:a.
Onkohan muuten Lidlissä makaronit loppu vai myyvätkö niinkuin ennenkin, ei mainittu tuossa jutussa.
Tuttu sarja. Meillä oli etkorutiini, jossa katsottiin Peep Showta. Mahtava brittikomedia, jossa on todella noloja käänteitä. Aina ennen baariin lähtöä katsottiin jakso tai pari. Silmiä ei saanut sulkea, vaikka tapahtumat olisi miten kiusallisia. Tämän rutiinin jälkeen pystyi helpommin ylittämään itsensä radalla. Erityisesti sarjan Super Hans toimi erinomaisena esikuvana ujolle nuorukaiselle.Muistatko muuten tai muistaako jengi sarjaa Rude Awakening? En muista millä nimellä se oli suomennettu. Tuli sunnuntai-iltana ja Sherilyn Fenn esitti semmoista vähän enemmän viinaan menevää leidiä, jolle aina sattui ja tapahtui. Toi kuulu aina nuoruuden sunnuntain darrarutiineihin.