Alicia
VIP
Mitenkä muuten tuo makaroni jo kuukauden loppu kaupasta, ei kait nyt vehnäjauhot maailmasta lopu oli mikä sota tahansa?
"Tuotanto on keskeytynyt, koska makaronikonetta korjataan yhä."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkä muuten tuo makaroni jo kuukauden loppu kaupasta, ei kait nyt vehnäjauhot maailmasta lopu oli mikä sota tahansa?
vako
Varmaan samat mekaanikot asialla jotka rakensivat Olkiluoto 3:a.
Tästä tuli mieleen. George Best (oli kohtalainen potkupallisti). Häneltä kysyttiin miten on rahansa käyttänyt?kaik on män
Mikä Duke arviosi tästä lapusta?@vokot, vieläkö sulla oli Kempoweria?
Näyttää kasvavan siihen tahtiin, että vkl taas kaadettava.kaataa heinä.
Liikaa riskiä minun taitoihin nähden veivata tuolla. Noussut hyvin, mutta milloinka tulee sitten alas. PE-luku 700 ja kurssi tuplautunut tänävuonna. Jos PE-luku on 40, pidetään osaketta kalliina ja 700 on rutkasti enemmän kuin 40...Mikä Duke arviosi tästä lapusta?
Ns LonelyFansalkaisin heti muuten OnlyFans yrittäjäksi, ellen pelkäisi siinäkin käyvän niin, että mun tilin ainoa seuraaja olis oma äiti
Kauheet flashbackit kun oltiin kaverin kanssa kalassa mexicossa. Paatin kuski näytti about tuolta kun purjekala nappas kiinni. Siima: ei kestänyt; kauaa. e: mulla ei hirveesti kalajuttuja ole, koska, ei kauheesti kiinnosta. Tuolla reissulla viimeksi kalassa, eli 2010. Tuli sopiva fisku joka lyötiin suoraan ylösnoston jälkeen koukkuun syötiksi...meni noin 3 minuuttia ja nappas. Ylös saatin tän verran.