Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Saatana nyt kannattaisi kyllä miettiä sitä sukellusveneen rakentamista.

 
Mikä Duke arviosi tästä lapusta?
Liikaa riskiä minun taitoihin nähden veivata tuolla. Noussut hyvin, mutta milloinka tulee sitten alas. PE-luku 700 ja kurssi tuplautunut tänävuonna. Jos PE-luku on 40, pidetään osaketta kalliina ja 700 on rutkasti enemmän kuin 40...
***
Hexacon antoi tänään 6% pikavoitot. Istuin hyyskässä busineksilla, sattumoisin katselin puhelinta ja kerkesin juuri ostamaan, kun kurssi pomppi kuin aropupu, alas ja ylös.
 
Tuo uimahyppyviteo sujuu ihan kuin meikäläisen akuutti työrojekti. Sitä ymmärtää itsekin, ettei mun kroppaa oo tehty tähän hommaan. Silti yrittää parhaansa ja koittaa vielä tsempata itseään, että vettähän se vaan on ja häpeämällä tästäkin selvitään. Sitten vaan hymyä huuleen ja reipas ponnistus. Aina ei tietenkään voi olla silkkiä ja kiiltoa, mutta alkaisin heti muuten OnlyFans yrittäjäksi, ellen pelkäisi siinäkin käyvän niin, että mun tilin ainoa seuraaja olis oma äiti. 😳
 
Tässä kun on nyt muutaman päivän täällä lapissa pyörinyt, niin kieltämättä käynyt mielessä ajatus, jotta miten ois jos kiellettäisiin porojen kasvatus noin niinku elinkeinona. On meinaa vähän vitusti noita kiven älykkyydellä varustettuja sarvipäitä tien päällä. En toki yhtään ihmettele, jos nuo elukat tienaa yhtä hyvin rahaa poroisännälle yli ajettuna, kuin teuraalle vietynä.
 
200w.webp
 
Kauheet flashbackit kun oltiin kaverin kanssa kalassa mexicossa. Paatin kuski näytti about tuolta kun purjekala nappas kiinni. Siima: ei kestänyt; kauaa. e: mulla ei hirveesti kalajuttuja ole, koska, ei kauheesti kiinnosta. Tuolla reissulla viimeksi kalassa, eli 2010. Tuli sopiva fisku joka lyötiin suoraan ylösnoston jälkeen koukkuun syötiksi...meni noin 3 minuuttia ja nappas. Ylös saatin tän verran.

mexico-73.jpg
 
Back
Ylös Bottom