Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Juttu ei kerto milloin ruuniinavaus tehtiin.

eini, mutta voisin tehdä raakan oletuksen, että tuohonkin aikaan kun King kuuppasi niin hänen ruumiille suoritettavat toimet ovat menneet kaiken muun honman ohitse

tavan kansalaisen hoidot ovat taatusti saaneet odottaa että Hänen Ylhäisyytensä on tutkittu
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voin tietysti olla väärässsä, olen ollut useasti muulloinkin
 
Doist buolt jogge

HipstamaticPhoto-711277476.837317.jpeg
 
voin tietysti olla väärässsä, olen ollut useasti muulloinkin
Olin useimmat historian tunnit yläasteella ja lukiossa jossain muualla kuin tunnilla (ts. tupakalla tai pelaamassa bilistä), mutta arvauksena:

- tuohon maailmanaikaan eli 1600-luvulla ruumiinavauspöytäkirjat eivät ole olleet ihan samaa tasoa kuin tänä päivänä ja kieli on voinut olla kirjavaa ja
- lienee myös mahdollista, että kyseiset ruumiinavauspöytäkirjat eivät ole säilyneet alkuperäisinä, vaan niiden sisältö kulkenut historian kirjoissa eri ihmisten kertomana, mikä on voinut johtaa noihin vähän erikoisiin ilmaisuihin.
 
&claccicco

OHO! ai jumalauta, tuollaseen pöytään ku sitä pääsis, kerran elämässä
 
Täl puol jokke, eli Åbo, on kirkon ja vanhan suurtorin puoli, eli mistä kuva on otettu.

Tois puol jokke, eli Turku, on nykyisen kauppatorin puoli.
Kaikkea sitä täkäläinen oppii, aikuisena, toiselta täkäläiseltä, joka nykyään asuu siinä puolimatkassa...
 
Näistä uppoaisi vain kahvi. #nirso
Nainen ei vaimomateriaalia, jos ei voi joskus lähteä aamupubiin hulluttelemaan ja nauttimaan sitä ALKOA.

Toinen edelliseen liittymätön vaatimus: osaa tehdä hyvää tonnikalapiirakkaa! Hyvä tonnikalapiirakka parhautta <3

Kolmas henk. koht vaatimus: kestää kuorsaamista. Yks vanha tyttöystävä lätkäs täysiä selkään joskus aikanaan, kun oli turhaunut kuorsaamiseen. Olin vähän ymmälläni, että mikäs nyt meininki. Ei oltu kyllä sit kauaa muutenkaan yhdessä.
 
Back
Ylös Bottom