Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Minä olin tänä aamuna tuo koira. Pentu tuli kynsimään päänahkaa ja puri kädestä ja jalasta. Sen jälkeen perkele on itse nukkunut vaan.
IMG_20230716_111058_copy_2000x1500.jpg
 
Posti toi herkkuja.
Ensimmäiselle komponentin tunnistaneelle iso pallo mango-melonijäätelöä.



Mittakaavana kugelschreiber.
Nyt pistit kyllä pahan. Erikoisen näköinen laakeri on. Ei oo nuo risukeulat niin tuttuja.

Pistetään vastakysymys netistä lainatulla kuvalla, kaikille muille, @Heatseeker saa vastata huomenna aamukahvilla, ku tunnistat kuitenki kuuklailematta.

450x300_6070304f6ebb1_90999-70067.jpg
 
Minkä takia kärpänen osaa lentää sisään parvekkeen ovesta, mutta ei koskaan osaa lentää siitä takaisin ulos?

Pitää itse vaivautua nousemaan pois sohvalta ja heittämään se ulos. Huoh.
 

Mantalla menee vain 150€/kk ruokaan. Tästä todisteena listataan kaupan ostokset ja päivän syömiset viikon ajalta. Syömisiin kuuluu kuitenkin paljon asioita jota hän ei sen viikon aikana osta. Eli mystisesti kaappiin ilmaantuu kaikenlaista pientä tyhjästä ja siten ne eivät tietenkään kuulu menoihin...
Mullakin meni vain 10€ rahaa ruokaan tällä viikolla. Se, että hain 150€:lla kaapintäytettä edellisenä sunnuntaina on täysin merkityksetöntä. 🤷‍♂️
 

Mantalla menee vain 150€/kk ruokaan. Tästä todisteena listataan kaupan ostokset ja päivän syömiset viikon ajalta. Syömisiin kuuluu kuitenkin paljon asioita jota hän ei sen viikon aikana osta. Eli mystisesti kaappiin ilmaantuu kaikenlaista pientä tyhjästä ja siten ne eivät tietenkään kuulu menoihin...
Mullakin meni vain 10€ rahaa ruokaan tällä viikolla. Se, että hain 150€:lla kaapintäytettä edellisenä sunnuntaina on täysin merkityksetöntä. 🤷‍♂️

Huomasin kanssa, että Manta syö ilmeisesti vain lounaan/päivällisen vuorokauden aikana 😄

Tuollainen mystisesti ja ilman kustannuksia täyttyvä ruokakomero/jääkaappi olisi kyllä ihana.
 
Back
Ylös Bottom