Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kannata juoda viinaa. Ainakaan kapakassa. Menee vaan panemiseksi. Paitti Seinäjoella.

juu, tuota pelkoa ei ole

yksikään nainen ei tullut puhumaan, ja minä vain yhdelle (hirvittävän monta seksikstä NAISta näkyi kyllä)

7 juomaa join -> yksin nukkumaan
 
Ajattelin aloittaa katabolisen harjoittelun ja suunnittelin osallistuvani jonkinlaiseen juoksukisaan jollain aikavälillä.

Silloin kun ensimmäisenä koronakeväänä salit menivät kiinni niin kyllä sitä muutamassa kuukaudessa lenkit piteni yli 15:een kilsaan. :confused:
 
Jos olen oikein nohkea niin teen tänään kävelylenkin. Ja jopa ilman pysähdystä terassille.

Luultavasti en nouse tietsikkatuolista, tuulettimien ristitulesta, ennen formuloita.
 
Jos olen oikein nohkea niin teen tänään kävelylenkin. Ja jopa ilman pysähdystä terassille.

Luultavasti en nouse tietsikkatuolista, tuulettimien ristitulesta, ennen formuloita.

Minä kyllä harkitsen fillarointia syömään hampurilaista. Kätevää, kun tulee liikunta ja ateriointi samassa. Pitäisi vaan ensin niittää säärikarvat - eilen pyöräilyä häiritsi niiden lepatus tuulessa.

Miellyttävä, normaali aurinkoinen kesäsää eli ei hellettä.
 
Terassin anturamuotteja pitäisi väsätä. Hullun hommaa helteellä vaan eipä näytä viilenevän ennen juhannusta. Kaikki kaljatkin näytti unohtuneen lämpimään auton peräkonttiin. Pöh.
 
Back
Ylös Bottom