Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä hain alkuvuodesta ensimmäisen kuvani että kyllä siitä hengissä selviää, vaikka ikä alkaisikin nelosella. Turha näillä aamuilla on enää pikkuasioita pelätä, jos kerran on tiedossa valmiiksi mietitty idea joka ei ala perustavanlaatuisesti vituttamaan heti seuraavana aamuna.
Minä pelkään kipua! Alue ei helpoin eikä mukavin. Katumusta ei ole luvassa, ei varmasti. Ei tule näkymään muille ihmisille varmaan ikinä. Mutta ei kuitenkaan tule sinne.
 
Minä hain alkuvuodesta ensimmäisen kuvani että kyllä siitä hengissä selviää, vaikka ikä alkaisikin nelosella. Turha näillä aamuilla on enää pikkuasioita pelätä, jos kerran on tiedossa valmiiksi mietitty idea joka ei ala perustavanlaatuisesti vituttamaan heti seuraavana aamuna.
Jos pitäisi nyt tatuointi ottaa niin helevetin vaikea keksiä mikä se kuva voisi olla.
Edellisen kun otin niin ikä alkoi ykkösellä, ristus siitä on kauan.
 
Jos pitäisi nyt tatuointi ottaa niin helevetin vaikea keksiä mikä se kuva voisi olla.
Edellisen kun otin niin ikä alkoi ykkösellä, ristus siitä on kauan.
Savagella on mielestäni pirun fiksu tatuointi. Kätevä.
1686855756446.png
 
täysin koskematonta ihoa näkee nykyään niin harvoin, että kun semmonen vielä on: sitä ei missään nimessä kannata mennä enää tässä iässä tuhrimaan
 
Sidoin kengännauhat --> Vatsalihakset kramppasi seisomaan noustessa.
#vanha #romuna
Minä tykkään nukkua lämpimästi ja turvallisesti paksujen peittojen alla.

Aamuyöllä potkaisin painavaa peittoa suoraksi --> Jäätävä suonenveto pohkeeseen, todellakin heräsin ja huusin ääneen kivusta.
Aamulla kävely tuntui ja vieläkin pakottaa.

#kohta40 #tästäkösealamäkialkaa?
 
Back
Ylös Bottom