Kestän tämän ja nautin musiikista siitä huolimatta, kuin wanha plösö. Enkä koe asiasta minkäänlaista ongelmaa.Puuttunee vain Tarja, Jukka ja Marko, veikkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kestän tämän ja nautin musiikista siitä huolimatta, kuin wanha plösö. Enkä koe asiasta minkäänlaista ongelmaa.Puuttunee vain Tarja, Jukka ja Marko, veikkaan.
Minä pelkään kipua! Alue ei helpoin eikä mukavin. Katumusta ei ole luvassa, ei varmasti. Ei tule näkymään muille ihmisille varmaan ikinä. Mutta ei kuitenkaan tule sinne.Minä hain alkuvuodesta ensimmäisen kuvani että kyllä siitä hengissä selviää, vaikka ikä alkaisikin nelosella. Turha näillä aamuilla on enää pikkuasioita pelätä, jos kerran on tiedossa valmiiksi mietitty idea joka ei ala perustavanlaatuisesti vituttamaan heti seuraavana aamuna.
Jos pitäisi nyt tatuointi ottaa niin helevetin vaikea keksiä mikä se kuva voisi olla.Minä hain alkuvuodesta ensimmäisen kuvani että kyllä siitä hengissä selviää, vaikka ikä alkaisikin nelosella. Turha näillä aamuilla on enää pikkuasioita pelätä, jos kerran on tiedossa valmiiksi mietitty idea joka ei ala perustavanlaatuisesti vituttamaan heti seuraavana aamuna.
Savagella on mielestäni pirun fiksu tatuointi. Kätevä.Jos pitäisi nyt tatuointi ottaa niin helevetin vaikea keksiä mikä se kuva voisi olla.
Edellisen kun otin niin ikä alkoi ykkösellä, ristus siitä on kauan.
Kierretaulukko ois kätevä.Savagella on mielestäni pirun fiksu tatuointi. Kätevä.
katso liitettä 253016
Se tavallinen.Onko sulla sellainen hassu föffötys, niin kuin mannerespanjalaisilla?
Vai se tavallinen ärrävika*?
vs. Corazón
*Osaat ranskisten ärrän yrittämättä.
Muistuu mieleen taannoinen keskustelu julkisista ja ketjusta.
Minä tykkään nukkua lämpimästi ja turvallisesti paksujen peittojen alla.Sidoin kengännauhat --> Vatsalihakset kramppasi seisomaan noustessa.
#vanha #romuna
#tästäkösealamäkialkaa?