Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä taas vasta mietin, että hitto että näytän hyvältä alasti! Oikein harmitti aamulla kun luin tästä:
En pääse osallistumaan, olen kyseisenä viikonloppuna Suomipop-festareilla Jyväskylässä. Olisi ollut varmasti hauska kokemus!
Minä en ole kyllä miettinyt moista koskaan...itsestäni.

Sylvi varmaan menee edustamaan ketjua kys tapahtumaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä taas vasta mietin, että hitto että näytän hyvältä alasti! Oikein harmitti aamulla kun luin tästä:
En pääse osallistumaan, olen kyseisenä viikonloppuna Suomipop-festareilla Jyväskylässä. Olisi ollut varmasti hauska kokemus!

Arvaa kuka on ilmoittautunut ko taidepläjäykseen 😃

Minähän olen osallistunut myös naku-uinnin ME-tapahtumaan, joten kokemusta on.

Sylvi varmaan menee edustamaan ketjua kys tapahtumaan.

Pitäisikö kirjoittaa pyllyyn Offari 🤔
 
Pitäisikö kirjoittaa pyllyyn:

lordcorps-stencil.png


tai

lordcorps-stencil.png



🤔

Pitäisi.
 
Kalapuikko tupla-ananas. Nyt on löytynyt lopullinen vastaus siihen mikä on paras päällinen pizzalle.

E: Kalapuikoista tuli mieleen snacky ja kalakerros ja siihenhän oli aina saatava vielä tuplamälli. Senkin voisi ultimaattiseen pizzaan lisätä.
 
Hyvä päivä harrastaa. Ennenkuin aurinko alkaa paistamaan parvekkeelle.

katso liitettä 252931
Jotenkin nuo harrastukset ja tilat eivät sinun tapauksessasi ilmiselvästi kohtaa. Muistan kyllä, kuinka paljon kevyidenkin projektien tekeminen kerrostaloluukussa vituttaa.

Eli vaikka tuosta halvalla, vähän laittoa mutta hinta kohdallaan ja lääniä sekä rakennuksia melko lailla sopivasti. Ja jos yhtään pystyy etätyötä tekemään, niin duuni kehien sisällä no problem.

 
Parhaat pizzantäytteet: pepperoni ja hyvin kaukana muut.

Paras subi: BMT, mikä siemenleipä onkaan, tuplajuusto, sooseiksi southwest ja tulinen.

Paras wings-soosi: buffalo

Paras Renny Harlinin leffa: jaetulla ykkössijalla Ford Fairlane ja Cliffhanger

Tissit vai perse: molemmat

Juusto alle vai päälle: kylmä leipä alle, lämmin alle ja päälle

Ei tarvii kaikkien miettiä näitä näin pyhinä.
 
En tiiä uskaltaako edes kysyä, miten perversseillä täytteillä nää pizzasi tilaat..


View: https://www.instagram.com/p/CsGrrUPIw-c/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==



Esimerkiksi tilanteeseen, jossa ei tarvitse olla seuraavana päivänä töissä ihmisten haisteltavana...
persikka
salami
aurajuusto
chili-kastike
valkosipuli
Suolainen ja makea syötävä synti.
🍑🔥 🧄



tai arkinen pizza tilanteeseen, jossa muukaan arkinen aherrus ei ole kaukana...
kinkku
katkarapu
ananas
aurajuusto

🤖
 
Kalapuikko tupla-ananas. Nyt on löytynyt lopullinen vastaus siihen mikä on paras päällinen pizzalle.

E: Kalapuikoista tuli mieleen snacky ja kalakerros ja siihenhän oli aina saatava vielä tuplamälli. Senkin voisi ultimaattiseen pizzaan lisätä.
Toutain-passionhedelmä-sinilevä, jos yksinkertasesta tykkäät. Tuli mieleen tästä Rax. Vanhat traumat tuli pintaan, ku luokkaretkellä Raxissa oli mm. vaahtokarkkipizzoja joskus tyyliin 15 vuotta sitte vielä. Snobina varmaan itkin, ja muut söi. Oma(tilattu) pizza näyttäny 20 vuotta samalta vähintään: salami-pekoni-herkkusieni-katkarapu. En lähre muuttaan..
 
Back
Ylös Bottom