Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
🤔


Eikö se Elm Street ollut ihan kohtuullinen? Ainakin olen sen kolmisenkymmentä vuotta myöhemmin nähnyt painajaista, jossa olin siellä. Ja Freddykin oli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahkeran päivän päätteeksi osui netflixistä varsinainen classicco katseltavaksi, Blues Brothers. Kyllä nämä vanhat edelleen toimii, kun katselee nostalgia lasien kanssa.
 
Blues Brothershan on kova kuin mikä.




muoksista. oon muuten käyny kattoon Blues Brothers Bandin livenä Jyväskylän jäähallissa joskus ysärin lopussa.. Oiskohan niillä ollu joku muu laulaja kuin herrat Belushi ja Aykroyd, mutta taustabändi tais olla suunnilleen originaali..

toinen muoks. niin, sattuneesta syystä John Belushi ei enää keikkaillu ysärin lopulla :D
 
Mullon muutama vuosi aikaa tuon katsomisesta. Vähän pelottaa, miten ne jutut on kestäny aikaa :D

P.S kotimaan lotto tehty ja ens viikon kitaraostokset katottu.

@Alicia persikat peräsuoleen. Muutenhan nuo oli ihan ihmisten pizzoja.
Ennoo ite edes tarkistanut eurojaskaa, tuloksen tosin arvaa katsomattakin.

Persikka muuten oikeasti toimii, esim palvattua hirvenpaistia ohuina suikaleina kaveriksi. Tulee aivan hyvä pizza.
 
Kalapuikko tupla-ananas. Nyt on löytynyt lopullinen vastaus siihen mikä on paras päällinen pizzalle.

E: Kalapuikoista tuli mieleen snacky ja kalakerros ja siihenhän oli aina saatava vielä tuplamälli. Senkin voisi ultimaattiseen pizzaan lisätä.
Ai saakeli flashback kasarille. Ensin klo 1930 jonottamaan kynälle. Sitten suoraan piippuhyllylle juomaan 10 markan tuoppeja. Budjetti yleensä 50 FIM. Sitten tanssimaan loppuillan (olin muuten hiton hyvä, vaikka itse sanonkin). 01:30 lähti viimeiset dösät, eli hyvissä ajoin piti lähteä, että ehti vielä snackylle syömään.

Kyttä, kala-ateria, 2 maitoa.
 
Ai saakeli flashback kasarille. Ensin klo 1930 jonottamaan kynälle. Sitten suoraan piippuhyllylle juomaan 10 markan tuoppeja. Budjetti yleensä 50 FIM. Sitten tanssimaan loppuillan (olin muuten hiton hyvä, vaikka itse sanonkin). 01:30 lähti viimeiset dösät, eli hyvissä ajoin piti lähteä, että ehti vielä snackylle syömään.

Kyttä, kala-ateria, 2 maitoa.

Ja tästä flashback Natsa, Adlon yms hehe those were the days. Olenkohan kaverin papereilla ollut 80-luvulla baarissa?🤔 Hiinä ja hiinä, mutta 17v se touhu aloitettiin.
 
Screenshot_20230610_205334_Gallery~01.jpg

Kestääkö tätä selvinpäin?
 
Kiva päivä lasten kans touhutessa.

Ihan sunnuntaifiilis, ja oliki vasta lauantai. No, ei se haittaa, ei sunnuntaifiilis latistanu yhtään tunnelmaa, ku töihin seuraavan kerran vasta ens la.

Tää semisti vapaaherrailu itse omista työvuoroista päättäen on kyllä ihan jees.
 
Back
Ylös Bottom