Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras Renny Harlinin leffa: jaetulla ykkössijalla Ford Fairlane ja Cliffhanger
Ennoo ite edes tarkistanut eurojaskaa, tuloksen tosin arvaa katsomattakin.Mullon muutama vuosi aikaa tuon katsomisesta. Vähän pelottaa, miten ne jutut on kestäny aikaa :D
P.S kotimaan lotto tehty ja ens viikon kitaraostokset katottu.
@Alicia persikat peräsuoleen. Muutenhan nuo oli ihan ihmisten pizzoja.
Spoilaan, et voittanu. Siellä on mitä lie 96 miltsiä jaossa seuraavalla kierroksella.Ennoo ite edes tarkistanut eurojaskaa, tuloksen tosin arvaa katsomattakin.
Ai saakeli flashback kasarille. Ensin klo 1930 jonottamaan kynälle. Sitten suoraan piippuhyllylle juomaan 10 markan tuoppeja. Budjetti yleensä 50 FIM. Sitten tanssimaan loppuillan (olin muuten hiton hyvä, vaikka itse sanonkin). 01:30 lähti viimeiset dösät, eli hyvissä ajoin piti lähteä, että ehti vielä snackylle syömään.Kalapuikko tupla-ananas. Nyt on löytynyt lopullinen vastaus siihen mikä on paras päällinen pizzalle.
E: Kalapuikoista tuli mieleen snacky ja kalakerros ja siihenhän oli aina saatava vielä tuplamälli. Senkin voisi ultimaattiseen pizzaan lisätä.
Nojuu, se oli kyllä tiedossa ettei täysosumaa löytnyt.Spoilaan, et voittanu. Siellä on mitä lie 96 miltsiä jaossa seuraavalla kierroksella.
Ai saakeli flashback kasarille. Ensin klo 1930 jonottamaan kynälle. Sitten suoraan piippuhyllylle juomaan 10 markan tuoppeja. Budjetti yleensä 50 FIM. Sitten tanssimaan loppuillan (olin muuten hiton hyvä, vaikka itse sanonkin). 01:30 lähti viimeiset dösät, eli hyvissä ajoin piti lähteä, että ehti vielä snackylle syömään.
Kyttä, kala-ateria, 2 maitoa.
Negative.
Ei vitussa. Eikä oikein minkäänlaisessa kännissäkään.Kestääkö tätä selvinpäin?
Minä selviän kyllä ilman raivaussahaa mutta jonkin sortin trimmeriä tarvinnee kaivella esiin.Epäilen, kommentointi koski lähinnä kokemustani vaativasta pöpelikön raivaamisesta, mutta toki panostan kesäisin myös parvekukkiin.