Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenkähän mahtaa käydä. Tarviiko soittaa palokunta valmiiks sammuttamaa päänahka.

Ei tietenkään ole aurinkorasvaa, skidit on mummun mökillä rasvat mukana.

310F8EC1-F5F8-44EF-9C9D-B6D415DA032A.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eilen hetä oli hämmentävän paljon liikenteessä, ja muutenkin imisiä

en muista koska viimeksi assjoen keskustassa olisi ollut samanlaista vilinää, kun myöhään eilen ja aikaisin tänään

kaikki kuumaan GAYkalle menneet naisoletetut ainakin näyttivat suosivan hamekangasta, olisikohan Minunkin pitänyt olla sielä?

en tiedä
Olin äskettäin todella poikkeukselliseen aikaan liikkeellä Jyväskylän keskustan kävelykadulla, eli klo 21:n jälkeen lavvantai-iltana.
Havaitsin että hämmentävän paljon oli liikkeellä asiallisen näköisiä naishenkilöitä, tuli het mieleen että vokotin pitäisi painella sinne sekaan häilämään.
 
Olin äskettäin todella poikkeukselliseen aikaan liikkeellä Jyväskylän keskustan kävelykadulla, eli klo 21:n jälkeen lavvantai-iltana.
Havaitsin että hämmentävän paljon oli liikkeellä asiallisen näköisiä naishenkilöitä, tuli het mieleen että vokotin pitäisi painella sinne sekaan häilämään.
Toki kesällä tyypillisesti pikkaisen hiljenee, jos halus niitä huolettomia parikymppisiä, kun opiskelijat matkaa takas kotipaikkakunnilleen kesäloman ajaksi.

Mutta on täällä säärtä piisannu kesäisin ilman opiskelijoitakin.
 
Viksu tämä uusi tiskikone. Sen sijaan että alkaisi piippailemaan että olen valmis tuu avaamaan, niin tämä avaa itse itsensä heti kun valmista, ei tarvitse puuttua asiaan.
 
Kyllä nää kesäiset kelit on vielä mun turmioksi. Eilen innostuin aamusta vaeltamaan 12km ja illalla rouva raahasi viel maastopyöräileen 14km. Noh fillarointi oli sen verran leppoisaa, et piirsin heti aamusta karttaselaimeen 38km metsäsiirtymää. Nyt näin siirtymän jäljiltä väitän, että ainoa "lihas" kropassa joka ei ole jäykkä, on peenis.

Saas nähä kaduttaako huomenna tämä aktiivisuushumalointi.
 
Japanissa siis Bentsu.
Niin, täytyy vielä tarkentaa että kyse ei ollut siis vitsistä. Olenhan aikoinaan, siis noin 2001 käynyt japanian alkeiskurssin ihan natiiviopettajan alla (joka infoirmoi silloin tuosta Bentsusta) ja osaan jopa vähän lukea (mutta en pääsääntöisesti ymmärrä lukemaani :ROFLMAO:) merkkejä. Lähinnä hiraganat ja katakanat, ihan joitain kanjeja. Vois vittuillakseen opetella enemmänkin, mutta sitten tuo talouden kielenopettaja käy niin raskaaksi sitten, että ei taia viittiä...pitäs tehä salassa.
Viksu tämä uusi tiskikone. Sen sijaan että alkaisi piippailemaan että olen valmis tuu avaamaan, niin tämä avaa itse itsensä heti kun valmista, ei tarvitse puuttua asiaan.
Työmaalla on tommonen, jo pro miele tms...se on melkein enemmän rikki kuin toimii.
 
Hämmästyttävää että on 6pvssä kävelty enemmän kuin viimeisen kuukauden aikana ja rakkoja nolla. Emme laske tunnottomaksi mennyttä varvasta, kun siinä on hermovaurio jo vanhastaan.
 
Niin, täytyy vielä tarkentaa että kyse ei ollut siis vitsistä. Olenhan aikoinaan, siis noin 2001 käynyt japanian alkeiskurssin ihan natiiviopettajan alla (joka infoirmoi silloin tuosta Bentsusta) ja osaan jopa vähän lukea (mutta en pääsääntöisesti ymmärrä lukemaani :ROFLMAO:) merkkejä. Lähinnä hiraganat ja katakanat, ihan joitain kanjeja. Vois vittuillakseen opetella enemmänkin, mutta sitten tuo talouden kielenopettaja käy niin raskaaksi sitten, että ei taia viittiä...pitäs tehä salassa.

Työmaalla on tommonen, jo pro miele tms...se on melkein enemmän rikki kuin toimii.

Ei varmasti ole vitsi, mutta vitsikästä se on silti. =D Tai no kait melkein kaikissa kielissä joku oma sana mersulle on?
Eikä ole pro miele meillä vaan cheapo electrolux, yllätyksenä tuli ja pidän viksuna asiana tuota luukun avaamista. Toistaiseksi ei ole vikaantunut. Fiksu juttu mikä jäi saamatta kun olis melkeen 500 pitäny maksaa lisää että olis löytyny kalustekone oikeilla mitoilla, niin vedettävä matala ylätaso mihin aterimet. Selkä kyyryssä alas sinne koneen uumeniin haarukkakoriin tökkimään: virhe.
 
Siis onko säästynyt joululta asti 😲
Minullahan konvehdit ovat loppu jo Tapaninpäivänä ja pitää käydä hakemassa lisää.

Tänään on kaatuneiden muistopäivä.
Kättä lippaan!
Joo! Laitoin piiloon uv jälkeen, kun oli riittävän hyvin syönyt pari viikkoa. Unohtunut sitten kaappiin.
 
Onko tohtori käynyt jo Bulleiden Boikien perinteisessä painiottelussa?
Huåmenna.
Ei varmasti ole vitsi, mutta vitsikästä se on silti.
On.

Vitsikkästä on myös alkoholin tv-mainonta. Nuori neito menee mummon tykö kyllään sixpäkki kiriniä kainalossa. Tai nuoret tissuttelemeassa viskiä ja kaikilla on niin mahtavan upeeta että voi iik.
 
Back
Ylös Bottom