Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ribsit uunissa ja tuoksu on mitä ihanin. Samaan aikaan saatanallinen nälkä kun ei ole vielä syönyt mitään tänään. Melkoista itsekidutusta.
Joulukuussa ostettuun vyöhön on tehtävä toinen uusi reikä. Pienempään päin.Kesävaatteet kutistuneen talven aikana aika pahasti.
#lihava
Nooh, 3-4, koosta ei puhuttu. Liiterissä oli niitä peltitynnereitä pahaa kaljaa nuoruudessa. Ehkä vieläkin. Lasketaan kuitenkin niiden mukaan.Tänään voittaa 3-4 olutta.
Pari nabsuakin kyllä tullu otettua.
Heh.
Mä kävin tänään kissanäyttelyssä! Abyt oli nättejä.Uus karvakamu tulossa. Sitten on yhtä monta kissaa kun on lapsia. Voipi antaa pois muuttaessa jokaiselle yhden mukkaan (not)
Pitäskö mun uittaa koipeani siinä vai miten?@Max131
Tuli mieleen. Kun tuota nilkkaas ihmettelet.
Jotkut on kauhiasti kehunu jotain perkkeleen omenaviinietikkaa, tuollasiin vaivoihin. Reumaan ainakin.
Eräs tuttu väittää parantuneensa täysin. Ja kieltämättä, näyttää toimineen.
Mutta ittellä aina vähän vaikeeta uskoa tämmösiä. Kokeilemisen arvoista, ehkä, kuitenkin.
Niiiin siis tosiaan, ihan suun kautta nautitaan. Öbaut "hörppy", tai jotain...Pitäskö mun uittaa koipeani siinä vai miten?
Jos sitä vedetään keskiyöllä jonkun lorun kera, niin sit passaan :D
Kylmägeelipussi on kyllä varsin tehokas noihin kihdin nivelsärkyihin.
Mä kävin tänään kissanäyttelyssä! Abyt oli nättejä.
Miks?Tosin heti kun noissa kirjotuksissa aletaan puhua jostain happotasapainoista jne., meinaa uskottavuus kärsiä vähän saatanasti.
Aina ollut siinä käsityksessä, että asiaan ei kai syömisillä ja juomisilla voi vaikuttaa käytännössä yhtään..?Miks?
Meinasin kommentoida jo ennen kuin tämän luin, että kyllähän kropan emäs-happotasapaino on myös tärkeä, ihan niinku suolatasapainoki.
Milläs sitte? Jos ei kehoon laitetuilla aineilla?Aina ollut siinä käsityksessä, että asiaan ei kai syömisillä ja juomisilla voi vaikuttaa käytännössä yhtään..?
Mutta entäs jos se on vain vähä pielessä? Ei tartte lanssilla sairaalaan mennä, mutta voi olla vähä epämääräisiä oireita, jotka saattais korjautua vaikka hörppimällä viinietikkaa... Kyllä mie kokeilisin.Tai jos se tasapaino olisi vähäänkään enempää pielessä, pitäisi löytää itsensä sairaalasta aika nopiasti.
Mutta en minä näistä mitään tiedä, muuta kuin mitä kuullut ja lukenut sieltä ja täältä.