Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että meikäläinenkin loppuvuoden offarin raittiusseurassa.. kauhean montaa känniä en kerenny vetään alkuvuonnakaan. Eikä haittaa yhtään, jos vaan jossain vaiheessa pääsis taas liikkumaan kunnolla tai edes jotenkin.
 
@Max131
Tuli mieleen. Kun tuota nilkkaas ihmettelet.

Jotkut on kauhiasti kehunu jotain perkkeleen omenaviinietikkaa, tuollasiin vaivoihin. Reumaan ainakin.

Eräs tuttu väittää parantuneensa täysin. Ja kieltämättä, näyttää toimineen.

Mutta ittellä aina vähän vaikeeta uskoa tämmösiä. Kokeilemisen arvoista, ehkä, kuitenkin. :unsure:
 
@Max131
Tuli mieleen. Kun tuota nilkkaas ihmettelet.

Jotkut on kauhiasti kehunu jotain perkkeleen omenaviinietikkaa, tuollasiin vaivoihin. Reumaan ainakin.

Eräs tuttu väittää parantuneensa täysin. Ja kieltämättä, näyttää toimineen.

Mutta ittellä aina vähän vaikeeta uskoa tämmösiä. Kokeilemisen arvoista, ehkä, kuitenkin. :unsure:
Pitäskö mun uittaa koipeani siinä vai miten?
Jos sitä vedetään keskiyöllä jonkun lorun kera, niin sit passaan :D

Kylmägeelipussi on kyllä varsin tehokas noihin kihdin nivelsärkyihin.
 
Pitäskö mun uittaa koipeani siinä vai miten?
Jos sitä vedetään keskiyöllä jonkun lorun kera, niin sit passaan :D

Kylmägeelipussi on kyllä varsin tehokas noihin kihdin nivelsärkyihin.
Niiiin siis tosiaan, ihan suun kautta nautitaan. Öbaut "hörppy", tai jotain...

Kai sitä kokeilla kannattaa, toimi tai ei 🤷‍♂️🤷‍♀️

Edit: Kyl tuosta pikasella googletuksella jotain löytyy. Etten ihan väärin muistellut.

Tosin heti kun noissa kirjotuksissa aletaan puhua jostain happotasapainoista jne., meinaa uskottavuus kärsiä vähän saatanasti.
 
Miks?

Meinasin kommentoida jo ennen kuin tämän luin, että kyllähän kropan emäs-happotasapaino on myös tärkeä, ihan niinku suolatasapainoki.
Aina ollut siinä käsityksessä, että asiaan ei kai syömisillä ja juomisilla voi vaikuttaa käytännössä yhtään..?

Tai jos se tasapaino olisi vähäänkään enempää pielessä, pitäisi löytää itsensä sairaalasta aika nopiasti.

Mutta en minä näistä mitään tiedä, muuta kuin mitä kuullut ja lukenut sieltä ja täältä.
 
Aina ollut siinä käsityksessä, että asiaan ei kai syömisillä ja juomisilla voi vaikuttaa käytännössä yhtään..?
Milläs sitte? Jos ei kehoon laitetuilla aineilla?

Eihän lihaskramppeihinkaan voi vaikuttaa magnesiumia ja muita suoloja syömällä, eiku... (Ei puhuta edes verensokereista ja karkista, ettei mee liian on topiciksi...)
Tai jos se tasapaino olisi vähäänkään enempää pielessä, pitäisi löytää itsensä sairaalasta aika nopiasti.
Mutta entäs jos se on vain vähä pielessä? Ei tartte lanssilla sairaalaan mennä, mutta voi olla vähä epämääräisiä oireita, jotka saattais korjautua vaikka hörppimällä viinietikkaa... Kyllä mie kokeilisin.
Mutta en minä näistä mitään tiedä, muuta kuin mitä kuullut ja lukenut sieltä ja täältä.
 
i-dont-know.gif
 
Antakaa nyt ku ammattilainen foorumilla kertoo miten asiat on.
 
Back
Ylös Bottom