Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vankikarkurista on näköhavainto ihan tästä parin kilometrin säteeltä! Liikkuu kuulemma polkupyörällä.

Minulla olisi kyllä latingissa oleva akku omaan fillariin...
 
Tämä Euroviisut ja Käärijä-vouhutus on mennyt aivan naurettavaksi.

Median mukaan Käärijä on jo voittanut viisut, koko maailma on hurmoksissa ja Käärijälle rakennetaan patsas Senaatintorille. Kaikki saavutettu tällä mitäänsanomattomalla tusinatuotejuomalaulurenkutuksella.

En ole koskaan seurannut Euroviisuja, mutta Lordi oli sentään originelli kokoonpano.


View: https://youtu.be/gAh9NRGNhUU
 
Jos olisi mahdollisuus siirtyä silmänräpäyksessä ensi viikkoon niin mahtavaa.

Minä jo luulin että on jotain NAISjuttuja, kihkeitä, tiedossa

ihan vinkki, eurovisiotkin on helppo välttää, kun menee johonkin rokkenrollkapakkaan ja juo itsensä epäsosiaaliseksi
 
View: https://thumbs.gfycat.com/AmusedReflectingAlaskajingle-size_restricted.gif



Ihan oikeasti. Kohta kirjaudun sinne verosivuille. Aivan kohta.




giphy.gif
 
netflix/hbomax/tms.

Minulla ei ole kun yotube ja maksukanavista yle

ja sitä kun katselee jo su,ma,ti,ke ja to ehtoot niin vaihtelu virkistää ja yksin kapakassa istuskelu maistuu
 
ke ja to on luvassa vaihtelua kun piipahtaa tanpereella huutokaupassa

taidan hankkia joxulle joululahjaksi kallioporakoneen
 
Minä piphadin la tanpereen paapan kapakasssa, tai sunnuntai se kello jo sillon oli
 
Mnulla oli sielä hyvä takstiikka istua juomatta mitään, pöytäseurue poistui ja jätti pöytään lähes koskemattoman lonkeron niin minä menin sen äärelle ja henkilökunta luuli, että olen juomassa vaikka vain istuskelin ja katselin ikkunasta pihalle
 
Mnulla oli sielä hyvä takstiikka istua juomatta mitään, pöytäseurue poistui ja jätti pöytään lähes koskemattoman lonkeron niin minä menin sen äärelle ja henkilökunta luuli, että olen juomassa vaikka vain istuskelin ja katselin ikkunasta pihalle
Mitäs sitten tapahtui?
 
Back
Ylös Bottom