Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
353545-Always-Give-100-At-Work.jpg
 

Kiva sitten kun kuukerin nelli ryöstää kahen tonnin takin ja 14 kilo kellon kadulla.

Olisiko vuosi sitten ollut juttua erittäin kalliisti pukeutuvista parikymppisistä. Raatoivat kuulemma pitkää päivää duunissa. Joku toimittaja selvitti jälkeenpäin verotustietoja, ja ainakaan henkilöiden omilla verotettavilla tuloilla ei vaatteita oltu voitu ostaa.
 
Ei oo fillari liikkunu Koblentzista mihinkään sitten torstain.. samaa veivuuta se on suurimmaksi osaksi ulkomaan tilausten kanssa, että ne voi pyöriä terminaaleissa useamman päivän, ennen kuin liikkuu yhtään mihinkään.
 
...tapa nousta sosiaalisella asteikolla...

Millähän asteikolla Minä mahdan sijaita :unsure:

Kaapissa siistissä rivissä mustia teepaitoja. Miksi korjata toimivaa. 🤷‍♂️

Eikä tarvitse miettiä etes sekuntia, mitä panee päälle. Ojennan käden vaan johonkin, ja seo siinä. Samanlainen kuin viimeksikin.
 
"Nuoret tavoittelevat nyt hyperluksusta ja jopa tuhansia euroja maksavia vaatteita – ”Jos sä et tiedä, mikä on LV, sä et tiedä mitään”

Yhä nuoremmat tietävät, mikä muotibisneksessä on kuumaa. Ja se, mikä on kuumaa, on usein myös erittäin kallista.

TILAAJILLE

Helsinkiläisille Shafi Ahmedille (vas.), Abra Bakkalille, Wendy Kasongolle ja Kieran Richardsonille kelpaavien talvitakkien lista on lyhyt: Canada Goose ja Moncler. KUVA: MIKKO SUUTARINEN

Elena Sulin

2.1.2021 2:00 | Päivitetty 3.1.2021 8:32

HARMAAT verkkarihousut, nyrkinkokoinen timanttinen sormus ja musta päällystakki, jonka rinnassa juoksee valtavilla kirjaimilla teksti ”Valentino”.

Helsinkiläisen ostoskeskus Puhoksen katolla seisova Abra Bakkali, 19, hymyilee vienosti. Pelkästään hänen takkinsa hinta on 1 700 euroa."

Jep, tämmöinen juttu se oli Hesarissa 😃
 
...tapa nousta sosiaalisella asteikolla...

Millähän asteikolla Minä mahdan sijaita :unsure:

Kaapissa siistissä rivissä mustia teepaitoja. Miksi korjata toimivaa. 🤷‍♂️
Minullakin kiinnostaisi sijainti, resut mustat verkkarit x n kaapissa ja yleensä päälläkin. Ja #näkyy.
 
Lisää uutisia espanjasta: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009538692.html

Aika janoisen oloinen asentaja ja ehkä hieman erikoisen kuuloinen tulkintakin paikalliselta oikeuslaitokselta :D Toki täälläkin varmaan sais eka ohjata hoitoon, ennen kuin voi kenkää antaa, ellei hommat sellaisia, joissa vaaditaan erityistä tarkkuutta. En muista enää tarkalleen, missä tuota säädeltiin..
 
Se on enempi rahattomien hommaa sellainen brändien mainostaminen: Yritetään näyttää ulospäin tulotasoa jota ei itseasiassa edes ole.
Taitaa mennä niin, että ne joilla on #pinkkakunnossa tietävät sen itsekin ja se riittää, ei tarvetta mainostaa vaatebrändiä.
-Toki sitten autoja ja sen semmoisia, mistä nyt sattuukaan nauttimaan. :giggle:
 
Ei oo fillari liikkunu Koblentzista mihinkään sitten torstain.. samaa veivuuta se on suurimmaksi osaksi ulkomaan tilausten kanssa, että ne voi pyöriä terminaaleissa useamman päivän, ennen kuin liikkuu yhtään mihinkään.
Täällä odotellaan jännityksellä saapuuko laakerit ym hilut tällä viikolla, ja jos hovimaalarikaan ei aloita vapun viettoa ennen perjantaita, voisi vappuna päästä kasaamaan etunavat.
#voiveljet
 
...tapa nousta sosiaalisella asteikolla...

Millähän asteikolla Minä mahdan sijaita

Minä olen kuulemma ryhtynyt näyttämään joltakin netflixihahmolta

perjantainakin kysyttiin soittoruokalassa "saako ottaa yhteiskuvan"

valitettavasti Mies halusi ottaa sen kotona olevalle NAISvaimolleen


onko tämä kehitys nousua vai laskua?
 
Minä olen kuulemma ryhtynyt näyttämään joltakin netflixihahmolta

perjantainakin kysyttiin soittoruokalassa "saako ottaa yhteiskuvan"

valitettavasti Mies halusi ottaa sen kotona olevalle NAISvaimolleen


onko tämä kehitys nousua vai laskua?

Kyllä se o jyrkkää alamäkee nyt kunnes kopsahtaa kivikkoon!
 
onko se kopsahdus kun joku nainen tulee kysymään, että tulisinko hänen kanssaan peiton alle?

Mitään muuta en odota
 
Olen niin ylpeä itsestäni. Eilen vähän liikaa ruokaa niin tänään piti ottaa kevyesti.

Lempiaasialaiseen buffaan ja vain YHTÄ sapuskaa, eikä santsausta. Eka kertaa kun sieltä ei lähtenyt pallona.
 
Back
Ylös Bottom