Vahvasti siltä näyttää.sääskilläkin isompi lahna kuin Saatanan ennätys hehe
Mutta Hän, on toki mestarikalastaja.
Olen siis lähes tasavertainen alan ammattilaisen kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vahvasti siltä näyttää.sääskilläkin isompi lahna kuin Saatanan ennätys hehe
Onko level Arhinmäki?Naama punoittaa kuin vanhalla juopolla vaikka en ole edes käynyt pilkillä.
Eli johtuu siis syystä x... Jota ei tokikaan mainittu yllä, ei tietenkään...Naama punoittaa kuin vanhalla juopolla vaikka en ole edes käynyt pilkillä.
Mulla oli 101Meikäläisen eka luuri tais olla 880..
Syy X oli reipas ulkoilmaelämä metsässäEli johtuu siis syystä x... Jota ei tokikaan mainittu yllä, ei tietenkään...
Kyllä melkein pitäisi. Hieno mies.
Mää luulen että siikkerin seuraava projekti tojjota on prius.
Ostin kanssa 2 erää.Ostin pari kpl Nokiaa.
Saapa nähdä.
Emme tiedä mitä on tapahtunut. Jätteiden kerääjä, raaka-aineen kerääjä, menetti toivonsa. Plastikaalinen hätätila.
ei muuten tarttenu kattoa kuka on postannu.
Intia on hirveä persläpi. Lehmän paskaa saa väistellä joka paikassa. Yks kerta mentiin taksilla ja kuski hoksasi oikoreitin. Ajoi pari kilometriä motaria vastavirtaan piennarta pitkin. Ihmiset kuin harakoita, hirveästi kiinnostuivat kaikesta kiiltävästä, joka kaulaketju ja sormus piti syynätä kun päivällispöydässä istuttiin paikallisten kanssa.Tuo roskasäkkivideo varmaankin Intiasta. Aikoinaan reissulla ei roskasäkkejä bongattu joesta, mutta kuollut poliisimies Tistajoesta lipumassa alavirtaan ja enempi yllättäen Gangesista jokidelfiinejä. Isojen kontrastien maa.