Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollut fillari, vaan muuta harrastekamaa. Kympin ylimäärästä kun maksoi, niin tuolla vauhdilla tuli. Vaikka ups aika usein osaa kusta noi normaalit toimitukset, niin tälle pitää nostaa hattua.

katso liitettä 251849

Fillarin toimituksesta olleen postin olin näköjään jo poistanut.
Tällä hetkellä DHL:n seuranta ei edes tunnista koko lähetystä, etten pidätä hengitystäni, että omani ois huomenna Suomessa :D
 
miksi ette hae tuotteitanne kivijalasta?

saksata kun tilaa ja heti on jotain reklamoitavaa niin en Minä ainakaan jaksaisi alkaa sitä souta

uudella kivijalkapyörällä ei tarvinnut ajaa kun kolme kertaa liikkeeseen niin siinä odotellessa hoitivat pikkuviat kuntoon

tuskin koskaan enää ostan amerikkalaista polkupyörää! tuote ei ole vakuuttanut
 
miksi ette hae tuotteitanne kivijalasta?

saksata kun tilaa ja heti on jotain reklamoitavaa niin en Minä ainakaan jaksaisi alkaa sitä souta

uudella kivijalkapyörällä ei tarvinnut ajaa kun kolme kertaa liikkeeseen niin siinä odotellessa hoitivat pikkuviat kuntoon

tuskin koskaan enää ostan amerikkalaista polkupyörää! tuote ei ole vakuuttanut
400-700 euroa syynä. Pikkuviat hoituu omalla avaimella, oli ostettu saksasta tai kotimaasta.
 
Minulla ei tarvittavia avaimia, esim keskiön laakerin irroitus/kiinnitys
 
Justiinsa frendi osti moisen, vähän kyllä paremman pään täysjouston mitä lie 6k€+ hintaluokassa, mutta tykkäsi kyllä käsittääkseni paljonkin. Ja tuosta merkistä rupateltiin, kun kattelin itelleni sopivaa merkkiä, että pitäs olla hyviä pyöriä.
 
Jaa Hussekin tekee pyöriä.

Mielenkiintoinen (ml. hinta)

PHO_BIKE_PERS_REVO_HQV-USA-22-MountainCross-MC6-grey_%23SALL_%23AEPI_%23V1.png
 
noita on myyty ainakin paikallisessa mootoripyöräliikeessä

nykyään taitavat myydä vain gasgassia ja harrikkaa
 
Jaa Hussekin tekee pyöriä.

Mielenkiintoinen (ml. hinta)

PHO_BIKE_PERS_REVO_HQV-USA-22-MountainCross-MC6-grey_%23SALL_%23AEPI_%23V1.png
"Due to problems in supply chain, the bike can be delivered with modifications."

Jotenkin tuon hintaiseen vehkeeseen ei kaipais ihan hirveästi mitään kompromisseja :D Sama moottori kuin kanjoneissa, mutta hiilikuiturunko näköjään. Varmaan liikkuu suht ketterästi. Ja iso akkukin näytti olevan. Noihin muihin osiin ei riitä sivistys (tai aika googlata).
 
Itse otin potkulaudan tänään ajoon.
Suutarin lapselal ei ole kenkiä...

Onko sulla soppari jonku toisen paikallisen ammattilaisen kans, että tulee paikalle kun... Vai luotatko vain tuuriin, että kyllä joku parsii kokoon, kun tohtori on paikalla mutta työkyvytön?
 
Back
Ylös Bottom