Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mää oon ihan paska ajamaan simulaattorilla. Ei mitään hahmotusta asiaan.

Autolla en ihan niin paska.

#kysyksjoku
Niitäkin on kyllä niin moneen lähtöön, samoin kuin ratteja ja polkimia.

Tuo mainitsemani rFactor vei ainakin ennen wanhaan voiton kaikista muista realistisuudellaan.
Siihen löytyi netistä todella hyvin tehtyjä F1 modeja ja ratoja, mitä pysty ilmatteeksi latailemaan.
Kyllä meni monaco ympäri satoja kertoja, oli hienoa.

Niin ja tuossa pelissähän kai niitä parempia kisojakin joskus oli, missä jotain formulakuskejakin mukana.
Verstappeni vähän aikaa sitten poltti hermonsa kun netti pätkäs :LOL:

Colinmcraet ainakin ajotuntumalta ihan perseestä, ja moni muukin ajopeli.
Ihan kuin ilmatyynyaluksella leijuisi tiellä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niitäkin on kyllä niin moneen lähtöön, samoin kuin ratteja ja polkimia.

Tuo mainitsemani rFactor vei ainakin ennen wanhaan voiton kaikista muista realistisuudellaan.
Siihen löytyi netistä todella hyvin tehtyjä F1 modeja ja ratoja, mitä pysty ilmatteeksi latailemaan.
Kyllä meni monaco ympäri satoja kertoja, oli hienoa.
Kyllä, enkä väitä että olisin ajanut millään kunnon simulla, lähinnä jotain grand turismo tyyppisiä, mutta jotenkin ruudulta/kankaalta en vain hahmota vauhteja, jarrupaikkoja, miten kestää mennä kaasulle ym..puuttuu ne fyysiset elementit, massat, voimat, se perstuntuma mitä itse tarvin ajamiseen.
 
Kyllä, enkä väitä että olisin ajanut millään kunnon simulla, lähinnä jotain grand turismo tyyppisiä, mutta jotenkin ruudulta/kankaalta en vain hahmota vauhteja, jarrupaikkoja, miten kestää mennä kaasulle ym..puuttuu ne fyysiset elementit, massat, voimat, se perstuntuma mitä itse tarvin ajamiseen.
Aivan.
Siihen kyllä tottuu, mutta onhan se varmasti eri kuin aito, tietysti.
Hyvä ratti missä säädöt kohdallaan ja forcefeedbäkit toimii hyvin, auttaa paljon.
Aivan eri tuntuma ajossa, kun kanttarille ajaessa ratti täristää ja vastustaa kuten pitääkin. Väärin säädettynä lähinnä vituttaa.
Ilman tuota ominaisuutta se ajaminen sellasta tunnotonta leijumista.
 
Yönsä hyvin nukkuvat ovat kuulemma psykopaatteja.
Jos siis aina nukkuu hyvin. Tapahtui mitä tahansa.
Tätä on aktiivisesti viimeajat tavoiteltu, jatkuvaa hyvää unta siis. Monen mielestä ja epäilemättä myös monella virallisella mittarilla olen jo psykopaatti.
 
Illalla nukahtaminen ei ole ongelma. Mutta sitten sitä herää yöllä 0130 -0430 välillä. Tämän jälkeen vaihtoehdot on:

A) nukahtaa heti kusella käynnin jälkeen ja herää vähän ennen puhelimen herätystä
B) nukahtaa kusella käynnin jälkeen mutta heräilee tunnin välein
C) ei nukahda

Vaihtoehto A on se harvinaisin.
 
Back
Ylös Bottom